Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, moderniosiomis naujos kartos technologijomis – šviesolaidiniu internetu ir skaitmenine televizija (SKTV) – pernai Lietuvoje naudojosi, atitinkamai 44 proc. ir 41,8 proc. mūsų šalies visų interneto vartotojų bei mokamos televizijos žiūrovų. Per metus besinaudojančiųjų plačiajuosčiu internetu išaugo 7,4 proc. ir šiuo metu šviesolaidinio plačiajuosčio ryšio paslaugomis naudojasi 20,96 proc. visų mūsų šalies šeimų. Skaitmeninės televizijos žiūrovų pagausėjo net 24 proc. RRT duomenimis, per 2010 m. sparčiausiai augo VDNET skaitmeninės televizijos vartotojų – 60 proc., TEO – 33 proc., „Balticum“ – 24 proc., „Mikrovisata“ – 12 proc., „Viasat“ – 6 proc.
„Pastaraisiais metais vartotojų poreikiai ir keliami reikalavimai patikimam, sparčiam interneto ryšiui bei puikios kokybės televizijai pastebimai išaugo, padidėjo ir integruotų paslaugų – interneto ir SKTV – iš vieno tiekėjo poreikis, kuris atsirado kartu su šviesolaidžio technologija“, – sako bendrovės „Viginta“, valdančios VDNET prekės ženklą, rinkodaros departamento vadovas Vygantas Tutlys.
UAB „Viginta“, teikianti modernias VDNET prekės ženklo telekomunikacijų paslaugas, įkurta 1991 m. Bendrovė yra antroji pagal dydį Lietuvoje, teikianti integruotas komunikacijos paslaugas. Įmonių grupei priklauso telekomunikacijų paslaugų teikėjai Vilniuje, Alytuje, Marijampolėje ir Šilutėje. 2011 metų pradžioje „Viginta“ įsigijo UAB „Kabeliniai ryšių tinklai“, teikiančią paslaugas „C Gates“ vardu. Šiuo metu bendrovės paslaugomis naudojasi daugiau nei 110 tūkst. klientų.