Nuo šiol vilniečiai šviežio maisto ir kitų reikalingų prekių gali nusipirkti neiškeldami kojos iš namų – sostinėje startavo elektroninė parduotuvė e-Maxima. Joje apsilankę klientai gali rinktis iš 16 tūkstančių prekių asortimento, prilygstančio vidutinio dydžio MAXIMA parduotuvės prekių pasiūlai. MAXIMA yra pirmoji iš didžiųjų prekybos tinklų, pasiūliusi galimybę apsipirkti internetu. Į modernią sistemą bendrovė investavo daugiau kaip 1,5 mln. litų.
„Pristatydami parduotuvę internete, siekiame paversti kasdienį apsipirkimo procesą dar greitesniu ir patogesniu. Juk šiais laikais jau esame įpratę daugelį reikalų tvarkyti elektroninėje erdvėje. „e-maxima“ – tai inovatyvus būdas apsipirkti savo laiką branginantiems ir užimtiems žmonėms. Tikime, kad šis naujas kanalas netruks suburti savo nuolatinių pirkėjų gretas“, – pristatydamas el. parduotuvę sakė MAXIMA LT rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Saulius Jonaitis.
Pasak jo, kelis mėnesius vykęs sistemos bandomasis laikotarpis parodė, jog sykį išmėginę pirkėjai sugrįždavo į el. parduotuvę ir tolesniems pirkimams. Itin dažnai sistema naudojosi aktyvios mamos, auginančios mažus vaikus, taip pat intensyviai dirbantys gyventojai.
„Svarbiausi privalumai apsiperkant „e-Maxima“ parduotuvėje – tai, žinoma, patogumas, sutaupytas laikas ir prekių gausa. Pirkėjas, užsukęs į mūsų elektroninę parduotuvę, ras visas būtiniausias maisto, buities, švaros ir kitas prekes. Moderni ir patogi sistema jas padės surasti vos per keletą sekundžių. Be to, užsisakius produktus ir apmokėjus sąskaitą, jie tiesiai pirkėjui į namus gali būti atvežti jau tą pačią dieną“, – apie privalumus pasakoja S. Jonaitis. Įprastinė pristatymo kaina 9,99 Lt, o vasario-kovo mėnesį prekių pristatymo mokesčiui taikomos nuolaidos.
Parduotuvę internete „e-Maxima“ išbandžiusi radijo ir televizijos laidų vedėja Daiva Tamošiūnaitė-Budrė, aštuonerių metų Adelės mama, kaip pagrindinį pirkimo internetu privalumą įvardino sutaupytą laiką: „Maisto pirkimas man nėra joks malonumas, nors mūsų šeimoje būtent aš už tai esu atsakinga. Tą porą valandų, kurias praleidžiu parduotuvėje didesniųjų apsipirkimų metu, tikrai mieliau skirčiau dukrai, susitvarkyčiau namus. Tokia alternatyva man atrodo patogi ir susirgus ar norint nusiųsti šviežių maisto produktų artimiesiems, juk tereikia turėti internetą po ranka“, – įspūdžiais dalinosi D. Tamošiūnaitė-Budrė, pirmąkart apsipirkusi el. parduotuvėje.
MAXIMA duomenimis, dažniausiai „e-Maxima“ pirkėjai perka šviežius maisto produktus – beveik 50 proc. apsilankiusiųjų užsisakydavo šių prekių. Taip pat populiarios kūdikių prekės – jų internetinio pirkėjo krepšelyje būna kone 6 kartus daugiau nei vidutiniškai įprastos parduotuvės krepšelyje. Pirkdami internetu vilniečiai taip pat užsisakydavo ir tokių produktų, kaip šaldyta ar šviežia žuvis, mėsa ar ledai. Viskas operatyviai pristatoma specialiose talpose su temperatūros režimu, užtikrinant produktų kokybę.
Šiuo metu už prekes, įsigytas „e-Maxima“ parduotuvėje, galima saugiai ir greitai atsiskaityti naudojantis SEB banko, „Swedbank“ ir Danske banko elektroninės bankininkystės sistemomis. Ateityje planuojama pasiūlyti galimybę atsiskaityti kreditinėmis ar debetinėmis kortelėmis.
Visi norintys apsipirkti internetinėje MAXIMA parduotuvėje kviečiami registruotis tinklalapyje https://e-maxima.lt. Pirkėjui tereikia nurodyti teisingą el. pašto ir norimą prekių pristatymo adresą Vilniuje. Prekės pristatomos tiesiai pirkėjui į namus sutartu laiko periodu ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais nuo 9 iki 21 valandos. Klientai, sumokėję už prekes iki 14 val., jas gali gauti ir tą pačią dieną, o planuojantys pirkinius iš anksto jų gali užsisakyti net dviem savaitėm į priekį.