Šią žiemą TNS atlikto tyrimo rezultatai rodo, jog 15–74 metų amžiaus internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų pirkimai internete išaugo daugiau nei 29 % (289 tūkst.). Tai 5 procentiniais punktais daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu.
Nuo šiol Kauno miesto gyventojai internetu gali užsisakyti telekomunikacijų bendrovės „Init“ teikiamas paslaugas: skaitmeninės televizijos, raiškiosios televizijos (HD), kabelinio interneto ar telefonijos paslaugas.
„Keičiantis pirkėjų poreikiams, keičiasi ir jų elgsena“, – sako „Init“ pardavimų ir rinkodaros direktorė Olga J. Belova. „Šiuolaikinei asmenybei svarbu taupyti laiką, jaustis patogiai. Užsisakyti internetą, televizijos paslaugas ar apsipirkti galima ir namie, įsispyrus į šlepetes ar drybsant lovoje, vos per kelias minutes.“
Aktyvėjant pirkimams internete, svarbu patenkinti susidariusį vartotojų poreikį. Nemaža dalis UAB „Init“ abonentų priklauso aktyviausiai pirkėjų grupei internete (20–29 metų amžiaus). „Reaguojama į rinkos pokyčius, einama arčiau vartotojo. Nemanau, kad pirkimas internetu sumažina džiaugsmą, kurį vartotojai patiria vaikščiodami po parduotuves ir ieškodami prekių. Dėl greito apsipirkimo internete sutaupytas laikas skiriamas įsigyto naujo daikto ar paslaugos išbandymui. Be to, džiaugsmą pirkėjai patiria jau besinaudodami daiktu, paslauga arba sutaupytą laiką skiria maloniai veikai. Tiesa, pati veikla – pirkimas suteikia teigiamų emocijų“, – teigia O. J. Belova.