Interneto bendrovė „Google“ kuria grupinių nuolaidų paslaugą „Google Offers“, tiesiogiai konkuruosiančią su „karščiausiu“ praėjusių metų projektu „Groupon“. Jį bendrovė dar prieš keletą mėnesių nesėkmingai bandė įsigyti už 6 mlrd. JAV dolerių (15,4 mlrd. Lt).
Kaip ir „Groupon“ ar kitas panašus konkurentas „LivingSocial“, „Google Offers“ vartotojams kasdien teiks po specialų pasiūlymą įsigyti kokią nors prekę ar paslaugą pigiau. Norinčiųjų pirkti skaičiui per dieną pasiekus atitinkamą minimalią reikšmę, nuolaida įsigalios kitą dieną. Keletas panašių projektų jau veikia ir Lietuvoje.
Šias žinias pranešė mashable.com šaltiniai, tačiau „Google“ tai oficialiai patvirtino. „Google Offers“ vartotojai galės atsiskaityti per kompanijos mokėjimų sistemą „Google Checkout“.
Viena iš svarbiausių grupinių interneto kuponų projektų reikšmių yra tai, kad tokios paslaugos padeda geriau sujungti internetą ir tradicinę mažmeninę prekybą.
Ketvirtadienį skelbta, kad paskutinį 2010 m. ketvirtį „Google“ pajamos sudarė 8,44 mlrd. JAV dolerių (21,7 mlrd. Lt) ir buvo 26 proc. didesnės nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Grynasis bendrovės pelnas sudarė 2,54 mlrd. JAV dolerių (6,52 mlrd. Lt) ir buvo 29 proc. didesnis ankstesniais metais. Tokie rezultatai pranoko analitikų lūkesčius.
Ketvirtadienį „Google“ pranešė ir apie rokiruotes vadovybėje. Nuo balandžio 4 d. bendrovės generalinio direktoriaus pareigas pradės eiti „Google“ bendraįkūrėjas Larry Page'as, jose pakeisiantis vykdomuoju bendrovės valdybos pirmininku tapsiantį Ericą Schmitdą.