Elektros skirstomųjų tinklų bendrovės AB LESTO klientų aptarnavimo centrai nuo 2011 m. sausio 1 d. dirbs nauju, klientams patogesniu darbo laiku. Naujas darbo laikas buvo parinktas atsižvelgiant į klientų išsakytus poreikius jų nuomonės tyrimo metu.
Pasak LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorės Laimutės Milašauskienės, naujas laikas klientų aptarnavimo centruose buvo parinktas atidžiai išanalizavus klientų nuomonės tyrime išsakytus pageidavimus ir kiekvieno aptarnavimo padalinio geografinę padėtį. „Pastebime, kad didmiesčių gyventojai labiau linkę klientų aptarnavimo centruose lankytis po pietų. Didelė dalis klientų atvyksta po darbo, todėl didžiuosiuose miestuose klientų aptarnavimo centrai dirbs iki 18 val. vakaro, o Vilniuje klientai bus aptarnaujami ir šeštadieniais“, – sako L. Milašauskienė.
LESTO atstovai pastebi, kad regionų klientų aptarnavimo centrai didesnių klientų srautų sulaukia pirmoje dienos pusėje, todėl šie centrai nuo naujųjų metų pirmadieniais–ketvirtadieniais dirbs nuo 8.00 iki 16.30 val., o penktadieniais – nuo 8.00 iki 15.30 valandos.
„2010-aisiais skirstomųjų tinklų bendrovės rinkai pristatė naujas elektronines paslaugas, suteikdamos galimybę klientams visus reikalus patogiai susitvarkyti internetu ar telefonu: jungiantis prie savitarnos svetainės „Mano elektra“, susisiekiant kontaktų centru telefonu 1802 ar elektroniniu paštu. Kviečiame visus gyventojus išbandyti ir įvertinti jų patogumą – per savitarnos svetainę ar telefonu pasitikrinti atliktus mokėjimus už elektros energiją, užsisakyti atsiskaitymų knygelę, kuri bus nemokamai pristatoma klientams į namus, gauti visą reikiamą informaciją apie elektros energijos tiekimą“, – pabrėžia L. Milašauskienė.
Be to, siekdamos užtikrinti galimybę klientams greitai ir patogiai mokėti už elektros energiją, elektros skirstomųjų tinklų bendrovės dar vėlyvą rudenįspalio mėn. išplėtė vietų, kuriose galima atsiskaityti už energiją, tinklą. Už suvartotą elektros energiją žmonės gali sumokėti visose parduotuvių tinklo „Maxima“ kasose bei tiesioginio debeto būdu, kai reikiama suma kas mėnesį automatiškai nurašoma nuo kliento banko sąskaitos.
LESTO duomenimis, klientai į aptarnavimo centrus dažniausiai kreipiasi dėl elektros energijos pirkimo pardavimo sutarčių sudarymo, tarifų klausimais, dėl leistinosios naudoti galios padidinimo ar sumažinimo, naujų įrenginių prijungimo prie elektros tinkloir kitais klausimais. Visos šios paslaugos toliau bus teikiamos nauju klientams patogiu laiku.
Detalią informaciją apie naują visų miestų ir rajonų klientų aptarnavimo centrų darbo laiką galima rasti skirstomųjų tinklų bendrovių svetainėse www.rst.lt ir www.vst.lt, o nuo sausio 1 dienos www.lesto.lt.