Liko lygiai savaitė iki „Visa“ marketingo kampanijos „2006-ųjų Turino žiemos olimpinės žaidynės su „Visa“ pabaigos, kai išaiškės pagrindinio prizo – kelionės dviem į žiemos olimpines žaidynes - laimėtojas. Dar penki laimingieji žaidynes galės žiūrėti per „Panasonic“ namų kino sistemą, o 50 „Visa“ kortelių savininkų – džiaugtis „Kodak“ skaitmeninėmis fotokameromis su fotospausdintuvais.
Šių metų spalio 1 dieną prasidėjusios „Visa“ marketingo kampanijos prizus laimėti gali visi akcijoje dalyvaujančių Lietuvos bankų, „Visa“ sistemos narių – „Hansabanko“, „Nord/LB Lietuva“, „Parex“ ir SEB Vilniaus banko – išduotų „Visa“ ar „Visa Electron“ kortelių savininkai. Spalio – lapkričio mėnesiais atsiskaitydami kortele prekybos vietose jie dalyvauja loterijoje „Visa“ prizams laimėti.
„Būdama pasauline 2005 metų žaidynių rėmėja bei vienintele pasauline Turino žiemos parolimpinių žaidynių rėmėja „Visa“ nori pasidalinti didingiausio Žemėje sporto renginio akimirkomis“, – sakė „Visa Europe“ atstovas Baltijos šalyse Tommi Lassila.
„Lietuva turi iš tiesų talentingus ir profesionalius žiemos sporto atstovus ir esu tikras, kad jie Lietuvai parveš olimpinius medalius. Todėl noriu paraginti kiekvieną atsiskaityti „Visa“ kortele ir pasinaudoti galimybe pamatyti Lietuvos sportininkus Turino žiemos olimpinėse žaidynėse iš arti“, – sakė Tommi Lassila.
Pirmojo „Visa“ marketingo kampanijos etapo nugalėtojais tapo 28 „Hansabanko“, 22 SEB Vilniaus banko, 4 „NORD/LB Lietuva“ ir 1 „Parex“ banko klientas.
2006 m. Turino žiemos olimpinės ir parolimpinės žaidynės – vienuoliktosios žaidynės iš eilės, kurias remia „Visa“. Pasaulinė mokėjimo sistema „Visa“ olimpinių žaidynių rėmėja tapo prieš 21 metus. „Visa” įsipareigojusi remti olimpines ir parolimpines žaidynes iki 2012 metų, kai XXX Olimpiada vyks Londone.