Praėjusį savaitgalį penkioliktąjį jubiliejų švenčiantis buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklas „Topo centras“ Marijampolėje atidarė naują parduotuvę. Lankytojų ir apyvartos rekordus ji mušė jau pirmosiomis atidarymo dienomis.
Marijampoliečiai jau seniai laukė „Topo centro“ savo mieste, tad atidarymo dieną jie tiesiog apgulė parduotuvę. Viso tądien Marijampolės „Topo centre“ apsilankė pus ketvirto tūkstančio lankytojų. Dauguma jų buvo jau iš anksto suplanavę pirkinius. Parduotuvės atidarymo dienos apyvarta planuotus lūkesčius viršijo kone keturis kartus.
Naujos parduotuvės atidaryme apsilankęs „Topo centro“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis džiaugėsi pirkėjų gausa. „Mane pasiekdavo suvalkiečių nusiskundimai, kad Marijampolėje trūksta kokybiškos buitinės technikos ir elektronikos parduotuvės, bet kad ji šitaip reikalinga čia buvo, tiesą sakant, net neįsivaizdavau. – sakė E. Jakubonis. – Norėčiau marijampoliečių tik atsiprašyti, kad taip ilgai užtrukome keliaudami pas juos“. Nuo šiol Marijampolės gyventojai ir miesto svečiai skųstis nebegalės. Patogiai išplanuotoje ir stilingai įrengtoje naujojo „Topo centro“ 530 kv. m. ploto prekybos salėje – daugiau kaip 200 pripažintų ir vertinamų prekių ženklų bei 2500 skirtingų pavadinimų prekių įvairios šiuolaikinės technikos ypač patraukliomis kainomis. Siekiant pateisinti pirkėjų poreikius, parduotuvėje bus galima užsisakyti ir daugybę naudingų paslaugų – prekių pristatymą į namus, buitinės technikos pajungimą, interneto prijungimą ir daugelį kitų naudingų paslaugų.
„Tik nesakykite kur dirbu, – sumišusi kalbėjo jauna mergina prie kasos atsiskaitinėjanti už kompiuterį. – Esu konsultantė mažoje buitine technika prekiaujančioje parduotuvėje, bet pas mus net nėra tokių modelių. O kiti – labai brangūs. Viršininkui pasakiau, kad reikia į polikliniką, o iš tiesų atskubėjau nusipirkti nešiojamojo kompiuterio“.
Kai kurie pirkėjai taip susižavėjo siūlomomis prekėmis ir nuolaidomis, kad į „Topo centrą“ grįždavo antrą ir trečią kartą. „Sūnus mane tikrai subars. Jau antrą kartą šiandien grįžtu čia, – šypsojosi garbaus amžiaus marijampolietė. – Pirmąjį kartą nusipirkau televizorių. O dabar štai išsirinkau spausdintuvą. Mėgstu rašyti eiles, tačiau kol kas neturėjau kuo jų atspausdinti“. Kaip ir ši ponia marijampoliečiai daugiausia domėjosi televizoriais. Traukė juos ir kompiuterių pasiūlymai, daug kas įsigijo naują išmanųjį telefoną. Vos spėjo suktis ir buitinės technikos skyriuje dirbantys pardavėjai – marijampoliečiai tiesiog šlavė skalbykles, ciklonines krosneles, dulkių siurblius, elektrinius maišytuvus ir plaukų priežiūros priemones. Visą dieną, nesvarbu ką bepirko, pirkėjai traukė nuolaidas įsigyjamoms prekėms.
Jau tapo tradicija, kad atidarymo dieną nuolaidos „Topo centre“ siekė net iki 99 proc. Tokio dydžio nuolaidą vienai pirkėjai pavyko ištraukti. Tiesa, ji pirko keliolika litų tekainuojantį fotoaparato dėkliuką. Mergina vėliau kone su ašaromis akyse gailėjosi, kad savo pirkiniu tąkart nepasirinko fotoaparato. Kitiems pirkėjams taip pat neblogai sekėsi laimę už barzdos gaudyti. Ne vienas laimėjo 20, 30 procentų ir didesnes nuolaidas.
Netrūko ir azartiškų pasiūlymų: jaunieji „Topo centro“ lankytojai išbandė interaktyvų video žaidimą „Guitar hero“ ir laimėjo kompiuterines garso kolonėles, o taupyti mėgstantys suvalkiečiai aktyviai dalyvavo aukcione, kuriame pigiau pavyko įsigyti įvairios technikos.