Ilgametė telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientė buvo pamaloninta nuolaida skambučiams į užsienį. Tik dėl klientės nepatiklumo paaiškėjo, kad „pigesni“ skambučiai iš tiesų kainuoja gerokai daugiau nei pažadėta, rašo „Vilniaus diena“.
Bendrovės klientė Viktorija praėjusią savaitę praradusi telefoną nuskubėjo į bendrovės saloną prašyti, kad jai būtų suteiktas toks pats telefono numeris, kokį ji turėjo. Nuvykus į vietą, konsultantė pranešė, kad moteriai už lojalumą priklauso sidabrinė „Omnitel“ nuolaidų kortelė.
Moteriai paklausus, ar dėl to gali tikėtis kažkokių nuolaidų, nes dažnai skambina į Australiją, konsultantė paaiškino yra specialus numeris – 1010, kurį suvedus prieš šalies kodą ir telefono numerį galima skambinti pigiau – po 99 centus už minutę. Nudžiugau, mat dabar moku apie 2,7 lito už minutę.
Tačiau pasirodė, kad moteriai skambučiai kainavo brangiau – paaiškėjo, kad minutė pokalbio, naudojant numerį 1010, kainuoja daugiau nei 3 litus. Konsultantė atsiprašė, bet patirtų nuostolių kompensuoti nesutiko.
Bendrovės „Omnitel“ ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė dienraščiui paaiškino, kad „skambučio kainos, renkant numerį su kodu 1010, prasideda nuo 0,84 lito už minutę (be PVM) ir priklauso nuo to, į kurį žemyną skambinama. Deja, salono konsultantė, norėdama geranoriškai padėti klientei, greičiausiai tiesiog nepatikrino, kokia yra minutės kaina, skambinant būtent į Australiją. Todėl ir išėjo toks nesusipratimas“. Ji taip pat pažadėjo, kad už skambutį į Australiją klientė nemokės brangiau nei jai buvo pasakyta salone.