Telekomunikacijų bendrovės apribojo arba nutraukė paslaugų teikimą bendrovei „Facility services“, kuri balsuojant trumpąja žinute, kainavusia 7,11 Lt, kvietė dalyvauti apklausoje apie renovavimą. „Omnitel” paslaugų teikimą nutraukė, o „Bitė” ir „Tele2” apribojo žinučių kainą iki 0,3 Lt.
Anot „Tele2”, bendrovė, kaip ir kiti operatoriai, neturi jokių susitarimų su „Facility services“. „Tele2“ išnuomojo numerį UAB „Mediafon“, kuri subnuomojo numerį „Facility sevices“.
„Neturime įrodymų, kad paslauga yra neteisėta, bet įtariame, kad ji pažeidžia mūsų nustatytus paslaugų teikimo reikalavimus, todėl nusprendėme sumažinti galimus vartotojų nuostolius, apribodami kainą, o ne sustabdydami paslaugą. Ar paslaugos teikimas yra teisėtas, turi nuspręsti Ryšių reguliavimo tarnyba, vartotojų teises ginančios organizacijos ir kitos atsakingos institucijos“, – teigė Andrius Baranauskas, „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas.
„Gyventojų gautuose apklausos laiškuose buvo neaiškiai ir painiai nurodyti trumposios žinutės įkainiai, todėl nusprendėme sustabdyti padidinto tarifo paslaugų tiekimą bendrovei „Facility services“. Taip pat įpareigojome partnerius, kurie kontroliuoja panašių paslaugų tiekėjus, atidžiau stebėti paslaugų ir kainų pateikimą“, – sprendimą aiškino „Bitės” Klientų aptarnavimo direktorė Aida Bičiūnienė.
„Mūsų nuomone, „Facility services“ siunčiami raštai su raginimu išsakyti savo nuomonę turi klaidinančios reklamos požymių, dėl to gali nukentėti „Omnitel“ vartotojai, išsiuntę užklausą ir brangiai sumokėję už SMS žinutę“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Šiuo metu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo „Facility services“ veiksmų tyrimą dėl galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo.