Tarptautinės kompanijos „Terrasoft“, kuriančios ir diegiančios klientų valdymo sistemos (CRM) sprendimus, partnerė Lietuvoje „BPM Solutions“ rinkai pristatė naujovę – naujos kartos ryšių su klientais valdymo sistemą „Terrasoft XRM Distribution.“ Sistema padeda didmeninės prekybos įmonėms sėkmingai valdyti verslą, parduodant ir efektyviai valdant tiekimo grandinės procesą.
„Pasiūlėme sprendimą, leidžiantį mūsų klientams pasinaudoti jau patikrintais geriausios praktikos verslo modeliais. Kita vertus, sistemos lankstumas leidžia lengvai diegti įvairius kliento verslo proceso niuansus, todėl jo susikurta sistema tampa darbo instrumentu, o ne vieta, kur reikia pildyti duomenis ataskaitoms“, – sako „BPM Solutions“ direktorius Albertas Repečka. Anot jo, vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių sėkmingus didmeninės prekybos įmonės pardavimus – gebėjimas užtikrinti prekių tiekimą laiku, todėl kompanija „Terrasoft“ ir papildė savo kuriamą CRM svarbiu tiekimo grandinės valdymo procesu: „Įmonei įsidiegus „Terrasoft XRM Distribution“, kiekvienas pardavimo vadybininkas gali operatyviai matyti pristatytas į sandėlį prekes ir jas parduoti, nepriklausomai, ar jau yra gautos pirkimo sąskaitos faktūros.“
Naujoji sistema apjungia klientų, tiekėjų ir jų kontaktų informacijos, pardavimo ir pirkimo procesų valdymą, taip pat – prekių sandėlyje, sąskaitų, sutarčių ir kitų dokumentų apskaitą. Be to, įdiegus „Terrasoft XRM Distribution“, galima valdyti projektus, kokybės vadybos įrašus, marketingo veiksmus, vidinę ir išorinę komunikaciją. Naudojant naująją sistemą, akivaizdžiai paprastėja buhalterinė apskaita. „Buhalterijai nebereikia atlikti kiekinės prekių apskaitos, tad lieka tik finansinė apskaita. Be to, įmonės vadovai iš naujos sistemos greitai ir lengvai gauna išsamią valdymui reikalingą informaciją“, – pabrėžia A. Repečka.
„Terrasoft XRM Distribution“ padeda įmonėms sukurti lanksčią kainodarą, ją palaikyti, automatizuoti vadybininkų darbą. „Paprastai, kitose programose, kainodara sudaro daugiausia nepatogumų didmeninėse įmonėse – vadybininkai naudoja kelis ar keliasdešimt „Excel“ dokumentų, pildo krūvas popierių, o kai kurie – vis dar klientui kainas skaičiuoja skaičiuotuvais“, – pastebi A. Repečka.
Siekiant užtikrinti vientisą veiklos procesą, „Terrasoft XRM Distribution“ yra integruojama su įmonės buhalterinės apskaitos programa, elektronine prekyba ir kitomis sistemomis. Lietuvoje siūloma sistema valstybine kalba, tačiau, klientui pageidaujant, yra galimybė ją diegti rusų ir anglų kalbomis.
2009 m. įkurta „BPM Solutions“ yra „Terrasoft“ atstovė Lietuvoje. Bendrovė diegia CRM ir veiklos valdymo sistemas bei teikia veiklos konsultavimo paslaugas. Įmonės veiklos pirmųjų metų apyvarta siekia 1 mln. litų.