2010 m. rugpjūčio 26 d., ketvirtadienį, Lietuvos parodų centre LITEXPO įvyko aštuntasis „WEB Akademijos Klubo“ susitikimas, kurio tema buvo „Išorinės internetinio verslo dalys“. Susitikimo metu buvo kalbama apie išorines internetinio verslo subtilybes.
Klubo susitikime apie išorines internetinio verslo dalis kalbėjo net keturi šios srities profesionalai: Martynas Jokubauskas – internetinių technologijų sprendimus projektuojančios ir taikančios kompanijos „INTERNET IDEAS“ vadovas, tinklapių optimizavimo paieškos sistemoms ir interneto rinkų tyrimų konsultacijų grupės „SEO tyrimai“ įkūrėjas, Liudmila Rumbutienė – EVP International (mokejimai.lt) marketingo specialistė, Lina Vilėniškienė UAB „DPD Lietuva“ – vienos iš pirmaujančių siuntų paslaugas teikiančių vežėjų Europoje bei patikimų įmonių partnerio Baltijos šalyse ir tarptautinėse rinkose specialių produktų pardavimo vadovė, Justas Janauskas – vienas iš Manodrabuziai.lt portalo savininkų.
M. Jokubauskas pranešime „Vartotojų poreikiai ir jų analizės metodai internete“ supažindino su šiuolaikiniu interneto vartotojo portretu, atskleidė kaip atpažinti tikslinį vartotoją. Pranešime buvo paminėtos dažniausios daromos klaidos, pradedant internetinį verslą ir ką reikėtų daryti norint tų klaidų išvengti. Martynas pristatė naujausius vartotojų analizės metodus bei įrankius.
Antrajame pranešime „Mokėjimų internete problemos, raida ir prognozės“ L. Rumbutienė kalbėjo apie mokėjimų internete galimybes, problemas bei ateities prognozes. Pranešime buvo pristatyta mokėjimų internete statistika, populiariausios prekės ir paslaugos perkamos internete.
L. Vilėniškienė pranešime „Problemos ir jų sprendimo būdai tarp el. parduotuvių ir logistikos kompanijų“ kalbėjo apie problemas iškylančias pristatant prekes, įsigytas internete. Lina paminėjo el. parduotuvių daromas klaidas ir į ką reikia atkreipti dėmesį norint išvengti nesusipratimų pristatant prekes vartotojui.
J. Janauskas pranešime „Internetinio verslo eksporto subtilybės“ papasakojo apie savo projekto „manodrabuziai.lt“ pradžią, raidą bei ateities planus. Justas savo pranešime atskleidė manodrabuziai.lt projekto plėtimosi į užsienio niuansus, palygino įvairių šalių vartotojus, papasakojo su kokiais sunkumais susidūrė eksportuojant verslą į užsienį.