Šią vasarą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje HP kartu su portalu „CV Online“ atliktos apklausos rezultatai patvirtino, kad trijų Baltijos šalių gyventojų nuomonės dėl darbui palankios aplinkos daugeliu atvejų sutampa. Absoliuti dauguma lietuvių, latvių ir estų, mano, kad gerai dirbti labiausiai padeda patogi darbo vieta (96 proc. lietuvių, 97 proc. latvių ir 92 proc. estų).
Apklausos dalyvių nuomone, darbo motyvaciją taip pat skatina nepriekaištingai veikiantis kompiuteris (95 proc. lietuvių, 97 proc. latvių ir 90 proc. estų) ir biure įdiegta oro kondicionavimo ar šildymo sistema (94 proc. lietuvių ir latvių ir 89 proc. estų).
Tyrimas parodė, kad kiti darbo aplinkos aspektai, pozityviai veikiantys darbuotojų efektyvumą – tai geras biuro apšvietimas, geriamo vandens tiekimas, galimybė bevieliu arba nuotoliniu ryšiu prisijunti prie darbinio tinklo bei patogi biuro vieta. Latvius ir estus gerai nuteikia ir patrauklus biuro interjeras (atitinkamai 90 ir 80 proc.), tuo tarpu kontoros grožis aktualus mažiau nei pusei apklausoje dalyvavusių lietuvių (49 proc.). Latviams svarbi ne tik graži aplinka, bet ir galimybė netoliese išgerti kavos arba papietauti: 54 proc. teigė, kad netoli darbo vietos veikiantys restoranai ir kavinės gerina jų darbo produktyvumą. Palyginimui, lietuviai ir estai daug mažiau vertina viešojo maitinimo įstaigų artimą padėtį (21 proc.).
Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, šio tyrimo rezultatai naudingi inovatyviems vadovams, siekiantiems padidinti darbuotojų motyvaciją paprastomis, bet labai svarbiomis priemonėmis – sukurdami patogią ir malonią darbo aplinką. Tai – galimybė gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus.
„Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas. Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – sakė L. Casado.