Liepos 30 d., penktadienį, Lietuvos parodų centre LITEXPO įvyko septintasis „WEB Akademijos Klubo“ susitikimas, kurio tema buvo „Prekinių ženklų įvedimas internete ir ne tik“. Susitikimo metu buvo kalbama apie prekinių ženklų įvedimo į rinką aspektus.
Klubo susitikime apie prekinių ženklų įvedimą bei populiarinimą kalbėjo du šios srities profesionalai: Arijus Katauskas, ryšių su visuomene agentūros BCP Nova media, teikiančios integruotas komunikacijos paslaugas, partneris bei strateginis konsultantas ir Linas Šimonis, marketingo konsultacijų įmonės „Šimonis Marketing“ vadovas, Bussiness Week ekspertų grupės narys, el. knygų „The New Rules of Business Blogs“ ir „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team Should Make“ autorius.
A. Katauskas savo pranešime minėjo pagrindinius aspektus, kaip įvedami prekiniai ženklai, pristatė specialiai Klubo susitikimui paruošto tyrimo duomenis iš kurių paaiškėjo, kad internetas, kaip informacijos šaltinis, kontrolinėje apklaustųjų grupėje, pateko į penktą vietą. Nustebino ir pralinksmino originali Arijaus pranešimo pradžia, kada ant stalo buvo pastatyta pintinė pomidorų, kuriuos pranešėjas rekomendavo panaudoti klausytojams panešimo gale savo nuožiūra. Po pranešimo visi pomidorai pasiliko pintinėje.
„WEB Akademijos“ Klubo susitikime prie diskusijų stalo A. Katauskas kartu su Ramūnų Žilioniu, interneto reklamos ir rinkodaros agentūros „digitouch!“ idėjiniu vadu, suorganizavo improvizuotą prekinio ženklo įvedimo strategijos pristatymą įsivaizduojamam užsakovui. Visi diskusijos dalyviai dalyvavo improvizuotame žaidime, atstovaudami skirtingas strategijos puses t.y. vieni buvo atsakingi už logistiką, kiti viešųjų ryšių kampanijos organizavimą ir pan. Reziumuojant Arijaus pranešimą – pagrindinis klausimas, į kurį reikėtų atsakyti prieš įvedant prekinį ženklą į rinką, „Kodėl mano mama turėtų tai pirkti“.
Antro pranešimo metu L. Šimonis detaliai išdėstė marketingo strategijos svarbą prekinio ženklo įvedime. Audringų ovacijų ir skardaus juoko sulaukė Lino Šimonio paminėtas Volkswagen kompanijos bandymas įeiti į prabangių automobilių rinkos segmentą. Kai pardavimams nepasiekus užbrėžtų kompanijos tikslų, Vokietijos žurnalistai pastebėjo dvi detales, kurios buvo pagrindinė priežastis dėl mažo automobilio pirkimų skaičiaus. Pirmoji problema – automobilio priekyje, kurio vertė ~200 000 Lt, įmontuotas „Volkswagen“ ženkliukas ir antroji problema – to pačio prekinio ženklo naudojimas automobilio gale.