2010 metų kovo mėnesį užsienio rinkose pradėtas plėtoti lietuviškas mobilus socialinis tinklas „Eskimi“ per pirmą mėnesį pritraukė 50 000 vartotojų, pranešė projektą vykdant bendrovė „ActiveSec“.
Socialinis tinklas „Eskimi“, Lietuvoje pristatytas 2009 metų pradžioje, šių metų kovo mėnesį buvo pradėtas vystyti sparčiai augančioje pasaulinėje mobiliojo interneto rinkoje. Į „Eskimi“ įsijungė mobiliojo interneto vartotojai Europoje, Azijoje, Pietų Amerikoje, teigiama bendrovės pranešime.
Projektą „Eskimi“ plėtojanti Lietuvos bendrovė „ActiveSec“ svetainės sėkmę sieja su efektyviu paslaugos paruošimu mobiliems telefonams. „Siekėme sukurti patogią aplinką būtent mobiliam naršymui. Mobiliojo telefono ekranas mažas, o socialinis tinklas turi labai daug realiu laiku atsinaujinančios informacijos, todėl svarbu ją išdėstyti patogiai, neperkrauti. Ateities iššūkis išlieka toks pat – vystyti produktą, tačiau išlaikyti jį paprastą naudoti“, – bendrovės pranešime cituojamas jos vadovas Vytautas Paukštys.
„Eskimi“ klientai mobiliuoju telefonu gali susirašinėti, dalintis nuotraukomis, balsuoti už kitas anketas, dalyvauti bendruose pokalbių kambariuose. Anot V. Paukščio, abi produkto versijas – lietuvišką ir tarptautinę – artimiausioje ateityje planuojama sujungti, nes buvo sulaukta Lietuvos vartotojų pageidavimų bendrauti su visu pasauliu.
Mobiliajame socialiniame tinkle „Eskimi“ lankosi vartotojų iš tokių egzotiškų šalių, kaip Indonezija, Nigerija, Filipinai, Venesuela, sakoma pranešime. Pasak V.Paukščio, šios rinkos ir yra sparčiausiai augančios pasaulyje.
„ActiveSec“ per 2010 metus planuoja investuoti į paslaugos vystymą daugiau nei pusę milijono litų. „Tai perspektyvi rinka. Pasaulinės prognozės rodo, kad mobilaus interneto vartojimas dar augs, sparčiai didėja ir mobilių telefonų skaičius pasaulyje. Planuojame plėsti produkto funkcijas, įdiegti daugiau kalbų versijų, investuoti į išmaniųjų telefonų versijų sukūrimą. Rinka pasaulyje labai konkurencinga, todėl dar yra daug ką nuveikti“, – dalinosi planais V.Paukštys.
Socialinio tinklo „Eskimi“ verslo modelis paremtas virtualiąja valiuta, kurią savo veikloje sėkmingai įdiegė ir pasaulinis socialinių tinklų lyderis „Facebook“. Vidutiniškai per savaitę „Eskimi“ prisijungiantis klientas socialiniame tinkle praleidžia daugiau nei 5 valandas, atverčia 605 puslapius, parašo daugiau nei 50 žinučių, sakoma pranešime.