San Franciske vykusioje konferencijoje „Google I/O 2010“ bendrovės „Google“ viceprezidentas Vikas Gundotra savo kalbos pradžioje pateikė informaciją, rodančią, kad per paskutiniuosius penkerius metus internetas iš principo pakeitė žmonių įpročius.
Remdamasis tyrimų bendrove „Forrester Research“, Gundola pareiškė, jog nuo 2004 iki 2009 metų žmonių internete praleidžiamas laikas padidėjo net 117%. Tai jau nieko nestebina, tačiau įdomiausia tai, kad kitų visuomenės informavimo priemonių populiarumas sumažėjo arba liko toks pats.
Šiandien radijo klausoma 18% mažiau negu prieš penkerius metus, laikraščiai skaitomi 17% rečiau, o žurnalai – 6%. Situacija su televizija nepasikeitė.
Žinoma, tai yra geros žinios „Google“, nes beveik visa bendrovės veikla nukreipta į internetą.