Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, pirmoji mobiliojo ryšio rinkoje, visiems savo verslo klientams dedikuoja asmeninius vadybininkus. Anksčiau individualiai paskirtus „Bitės“ konsultantus turėjo tik dideli verslo klientai, dabar asmeninių vadybininkų paslaugomis galės naudotis ir vidutinės, ir mažos įmonės.
„Asmeninis vadybininkas kiekvienam „Bitės“ verslo klientui bus pažįstamas ir artimas konsultantas, padėsiantis sutaupyti lėšų ir laiko. Taip pat naujoje verslo klientų aptarnavimo struktūroje asmeniniai vadybininkai galės geriau įsigilinti į kiekvieno kliento situaciją, verslo pobūdį ir pateikti tinkamiausią telekomunikacijų paslaugų pasiūlymą“, - sakė „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorė Indrė Puišė.
Dabar „Bitėje“, kurios paslaugomis naudojasi apie 40 proc. Lietuvos verslo klientų, asmeninius vadybininkus turės nuo mažiausios iki didžiausios bendrovės visoje Lietuvoje. Tokios verslo klientų aptarnavimo struktūros diegimui bendrovė ruošėsi nuo praėjusių metų pabaigos, o asmeniniai vadybininkai klientams pristatyti šių metų balandžio mėnesį. Neseniai startavusioje reklaminėje verslo kampanijoje, kurioje pristatoma nauja verslo klientų aptarnavimo struktūra, pozuoja tikri „Bitės“ darbuotojai.
Pasak I. Puišės, asmeninių vadybininkų sistema parengta įsiklausius į „Bitės“ klientų pageidavimus. Bendrovės klientai dalyvavo „focus“ grupių tyrimuose, kuriuose jie atsakė į klausimus apie pageidaujamą pridėtinę vertę, laukiamą nematerialią naudą. Daugeliu atvejų „Bitės“ klientai išskyrė asmeninio dėmesio būtinumą ir norą bendrauti su pažįstamu žmogumi, į kurį galėtų kreiptis telekomunikacijų klausimais.
Asmeniniai „Bitės“ vadybininkai naujiems klientams pristatomi rengiant paslaugų teikimo sutartį. Esamiems verslo klientams asmeniniai vadybininkai prisistato tiesiogiai, šis procesas turėtų baigtis per mėnesį.