Šiemet gegužės 12-23 d. vyksiantis Kanų kino festivalis bendradarbiaus su lyderiaujančia pasaulyje buitinių ir profesionalių prietaisų gamintoja „Electrolux“. Kompanija tapo pagrindiniu šio vieno iš seniausių ir prestižiškiausių tarptautinių kino renginių rėmėju.
„Mes džiaugiamės, galėdami būti šio kūrybiško ir stebuklingo Kanų pasaulio dalimi. Juk daugelis mūsų vartotojų žavisi kine rodomu gyvenimo būdu – pradedant įspūdingomis suknelėmis, baigiant vakarienių scenomis ar net konkrečiais patiekalais. Mūsų prietaisai neabejotinai padeda išpildyti šias jų svajones, todėl mes sieksime ir toliau skatinti jų kūrybiškumą, perkeliant kino kamerų vertas scenas į savo gyvenimą“, - sako „Electrolux“ produkto ir prekių ženklo vyresnysis viceprezidentas Robert Jan Galema.
Pasak jo, „Electrolux“ prietaisai padeda vartotojams išreikšti save ir sukurti nepamirštamas akimirkas, o šis bendradarbiavimas taps nauju įkvėpimo šaltiniu ir padės „Electrolux“ užmegzti dar artimesnį dialogą su vartotojais.
Kadangi ne visi „Electrolux“ vartotojai turi galimybę apsilankyti Kanų kino festivalyje, tam bus panaudoti įvairiausi kanalai – renginiai skirtinguose Europos miestuose, interneto svetainės, socialinė ir tradicinė žiniasklaida.
„Visa tai bus pasitelkta atskleidžiant jiems Kanų virtuvę ir parodant, kaip patiems susikurti galimybes sužibėti“, - sako Neil Gannon, „Electrolux“ atsakingas už rinkodaros komunikaciją.