Pagrindinė ekspozicija bus skirta vis dar augančiai vartotojų rinkai. 90 ITT įmonių 1,2,3 „Litexpo“ parodų salėse demonstruos naujas technologijas ir paslaugas, lengvinančias darbą ne tik biure, bet ir namuose. Parodoje veiks kompiuterinės technikos, buitinės elektronikos, kompiuterinių žaidimų ir multimedijos produkcijos demonstracijos. Norintieji įsigyti technikos, galės tai padaryti. „FIS kompiuteriai“ šiais metais parodoje ketina pralošti daug vertingų prizų. Lankytojai galės čia pat parodoje pigiau įsigyti technikos. Galima bus pirkti ir kompiuterius, tačiau jie pirkėjui bus pristatyti po parodos – joje nėra kur sandėliuoti prekes, todėl į parodas pristatomą tik po vieną ar kelis produktus. Parodoje bus pasirašomos tik sutartys. Parodoje lankytojai galės įsigyti sprendimų ir technikos tiek darbui biure, tiek ir namuose.
„ITT sprendimų forumo“ ekspozicija bus skirta verslo vartotojams. Sprendimus ir paslaugas verslui bus galima pamatyti 5 salėje. 22 ITT įmonės ir 7 mokslo institucijos eksponuoja daugiau nei 30 naujų produktų ir pačių sukurtų technologijų. Šie sprendimai ir technologijos orientuotos į verslo įmonių poreikius bei gamybos linijų valdymą. Organizatoriai ir dalyviai pakvietė per 5 tūkstančius verslo įmonių vadovų iš svarbiausių Lietuvos ekonomikos sektorių apsilankyti verslininkams skirtoje ekspozicijoje bei išklausyti keletą teminių seminarų.
„Infobalt“, atsižvelgdama į naujai besiklostančią rinkos situaciją kitais metais žada keisti parodos formatą. Kitais metais bus išskirtas verslo profesionalams skirtas renginys, skirtas verslo kontaktams ir sutartims. Jame vertės dalyvauti įmonėms, kurios turės ką pasiūlyti užsienio bendrovėms ir bus sukūrusios sprendimus, patrauklius užsienio rinkoms. Asociacija įsipareigos įmonėms atvesti tikslinius klientus. Kaip įmonės su jais sugebės kalbėtis prie derybų stalo – tai jau pačių jos specialistų išmonė ir patirtis. Įmonėms nereikės leisti pinigų stendams ir atitraukti savo darbuotojų nuo darbo.
Masiniam vartotojui skirta paroda įgaus aiškius mugės elementus. Vartotojas nori ateiti į parodą ir iš jos išsinešti naujovę. Tuo tarpu, tik keletas Lietuvos bendrovių parodoje ryžtasi prekiauti. Mobiliojo ryšio operatoriams to daryti neapsimoka, nes jie turi daugybę prekybos centrų ir nemato prasmės pardavinėti paslaugas ir telefonus parodose.