2010 m. kovo 19 d., penktadienį, Lietuvos parodų centre LITEXPO įvyko „WEB Akademijos Klubo“ susitikimas, kurio tema buvo „Naujienlaiškio marketingas. Nuo kontaktų iki kontraktų“. Trijų dalių susitikimo metu buvo kalbama apie naujienlaiškio naudojimą marketingo tikslams, jo pateikimo ypatybes bei kūrybinius niuansus.
Klubo susitikime pranešimus skaitė žinomi naujienlaiškio marketingo specialistai: Ignas Rubiežius, elektroninio pašto rinkodaros įmonės Mailer.lt vadovas ir Žydrūnas Sadauskas, E – rinkodaros konsultantas, konsultacinės kompanijos Interneto Marketingo Laboratorija vadovas.
Ž. Sadauskas savo pranešime „Naujienlaiškio marketingas. Kaip tapti Jūsų prekės ar paslaugos draugu“ pristatė bei aptarė gerus ir blogus naujienlaiškių pavyzdžius, supažindino su pagrindiniais naujienlaiškio marketingo principais. Remdamasis savo patirtimi, kaip vieną efektyviausių naujienlaiškio strategijų, Ž. Sadauskas išskyrė naujienlaiškio pridėtinę vertę, t.y. dovaną, kuri paskatintų užsiregistruoti ar kitokią siūlomą naudą savo vartotojui.
I. Rubiežius, pristatydamas savo pranešimą „Sužinokite, kaip efektyviai naudoti el. pašto rinkodarą, siekiant palaikytį ryšį su el. parduotuvės klientais ir skatinti pardavimus“, apžvelgė naujienlaiškio pagrindines ir papildomas funkcijas, naudojimo aspektus. Detaliau supažindino su naujienlaiškio platinimo svetainėmis, atskleidė naujienlaiškio pritaikymą kiekvienai skirtingai prekei ar paslaugai, siuntimo savo vartotojams principus, parodė dalį kūrybinio proceso.
„WEB Akademijos“ Klubo moderatorių staliukai suteikė galimybę Klubo nariams tiesiogiai pabendrauti su interneto marketingo ir naujienlaiškio specialistais bei gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Klubo narius moderavo: Žydrūnas Sadauskas (Naujienlaiškio marketingas), Jolita Reidman (Interneto tyrimai kaip priemonė pažinti savo vartotoją), Mantas Rutkauskas (Interneto video sprendimai) ir Vladas Sapranavičius (Interneto rinkodara).