„Twitter“ portalo kūrėjams, talkinant vartotojų bendruomenei, pavyko sumažinti brukamos reklamos („spam“) kiekį iki 1 proc. visų portale paskelbtų įrašų, teigiama bendrovės pranešime.
Pernai rugpjūtį šis rodiklis siekė 10 proc. Beje, elektroninėmis šiukšlėmis „Twitter“ laikoma ne tik neprašyta komercinė reklama, bet ir nuorodų į virusus platinančius tinklalapius platinimas, masinė „mikroblogų“ prenumerata ar jos atsisakymas.
Portalo prižiūrėtojai pakvietė vartotojus aktyviau kovoti su tokiu kai kurių vartotojų elgesiu naudojant „Report for spam“ nuorodą asmeniniuose jų „bloguose“. Paspaudus nuorodą „mikroblogo“ savininkas negalės atsakinėti tai padariusiems vartotojams ir prenumeruotis jų publikacijų.
Be to, kovo pradžioje „Twitter“ pranešė įdiegusi vartotojų apsaugos nuo potencialiai pavojingų tinklalapių funkciją. Nuorodas į juos dažnai platina interneto šiukšlintojai ir sukčiai. Naujoji sistema tikrina visus tinklalapius, į kuriuos veda portale paskelbtos nuorodos, ir prireikus perspėja vartotojus apie pavojų.