Kaip sureguliuoti organizacijos IT departamento veiklą, kad jis būtų ne didėjanti našta įmonės biudžetui, o teiktų paslaugas, atitinkančias verslo poreikius ir stiprinančias visos įmonės veiklą? Spalio 10 d., pirmadienį, sostinės „Šarūno“ viešbutyje įvyks konferencija, skirta organizacijų informacinių technologijų (IT) vadovams, ieškantiems praktinių atsakymų į panašius klausimus.
ITIL (Information Technology Infrastructure Library - angl.) - tai verslo valdymo metodologija, apibrėžianti, kaip IT paslaugas teikiančios įmonės arba vidiniai IT padaliniai turėtų optimizuoti savo darbą, kad užtikrintų aukščiausią įmanomą paslaugų kokybę. ITIL metodologijoje aprašyta IT valdymo praktika, jau įgyvendinta keliuose tūkstančiuose įmonių visame pasaulyje. Tai planetoje labiausiai paplitęs požiūris į tinkamą IT paslaugų teikimą ir valdymą.
Konferencijoje „IT paslaugų valdymas pagal ITIL“ savo praktine patirtimi dalinsis vadovai iš „Lietuvos energijos“, SEB Vilniaus banko, „Lietuvos telekomo“, „Microlink“, „Synergy Consulting“, „Santa Monika Networks“.
Tarptautinės rinkos tyrimų kompanijos IDC duomenimis, įmonės, taikančios ITIL savo kasdieninėje veikloje, sugebėjo perpus padidinti IT skyriaus našumą, perpus sumažinti technologinių incidentų pašalinimo trukmę, trečdaliu padidinti visų darbuotojų darbo našumą dėl sumažėjusių prastovų. Tačiau be kiekybinių privalumų, gaunamų įmonėse įdiegus ITIL, taip pat yra sulaukiama ir kokybinių laimėjimų: pagerėjęs klientų pasitenkinimas, padidėjusi investicijų grąža iš IT, sumažėjusios personalo išlaidos, sumažėjusios IT mokymų išlaidos, pagerėjęs sistemų/programų veikimas ir kt.
Konferenciją organizuoja UAB „Baltijos kompiuterių akademija“ - IT mokymų centras, rengiantis specializuotus ITIL kursus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Detalią konferencijos programą rasite internete http://www.bka.lt/konferencija