Kad nauji įvaizdžiai gali būti kuriami ne tik žmonėms, bet ir dulkių siurbliams – jau netrukus įrodys 8 šių metų „Mados infekcijoje“ savo kolekcijas pristatysiantys drabužių dizaineriai.
Trys festivalio senbuviai – Sandra Straukaitė, Vitalis Čepkauskas ir Gabrielė Januškevičiūtė - bei trys festivalio naujų dizainerių konkurso „Injekcija“ laimėtojai - Vidmina Stasiulytė, Dovilės Kaušakytės ir Eglės Mazecaitės bei Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės duetai – kurs originalų dizainą belaidžiams „Electrolux“ siurbliams „Ergorapido“. Dekoruoti siurbliai bus pristatyti kovo 25-27 d. vyksiančioje 10-joje „Mados infekcijoje“.
„Dekoravimui pateikėme siurblius iš pačios naujausios linijos, pasižyminčios madingų spalvų gama ir kitais patobulinimais. Specifinė „Ergorapido“ forma kelia nemenką iššūkį dizaineriams, tačiau panašiame Latvijoje įgyvendintame projekte dizaineriai pasiūlė itin įdomių dekoravimo sprendimų, todėl nekantriai laukiame, ką sugalvos mūsų mados žvaigždės“,- sakė „Electrolux“ atstovas Laurynas Skruibis.
Nuotraukoje – dulkių siurbliai iš Latvijoje vykusio panašaus projekto.
Pasak jo, šis modelis dekoravimui pasirinktas todėl, kad dėl savo patogumo ir išskirtinio dizaino yra tiesiog pasmerktas laikyti matomoje vietoje, o ne spintoje ar sandėliuke.
Be to, „Ergorapido“ yra sėkmingiausiai pasaulyje parduodamas modelis belaidžių siurblių kategorijoje. Vasario mėn. nepriklausomas Vokietijos testavimo institutas SLG pripažino, jog savo kategorijoje šis tik 2,5 kg sveriantis siurblys konkurentus lenkia siurbimo galia, dėl specialios konstrukcijos jo antgalis gali judėti net 180º kampu, be to, jis yra tyliausias savo kategorijoje.
Šis „Mados infekcijos“ ir „Electrolux“ projektas jau trečiasis: 2008 m. kompaktinių „Electrolux“ prietaisų – skalbyklės, džiovyklės ir indaplovės – išvaizdą keitė Giedrius Paulauskas, Agnė Kuzmickaitė bei Jolantos Rimkutės ir Ievos Ševiakovaitės duetas. 2007 m. Sandra Straukaitė, Vitalijus Čepauskas ir Andrei Bartenev festivalio publikai pristatė originaliai dekoruotas skalbinių džiovykles „Iron Aid“.
Bendradarbiavimą su dizaino, meno ir mados atstovais, ieškant netikėtų prietaisų dekoravimo sprendimų, „Electrolux“ pradėjo 2005 m., kai nuspendė, jog balta buitinė technika nepadeda vartotojams išreikšti savo individualumo.