Šiandien Kaune agentūra „Factum“ užfiksavo naują Lietuvos rekordą – didžiausius krepšinio marškinėlius, kurių ilgis siekia 6,67 metro, o plotis – 4,62 metrus. Dešimtuoju numeriu pažymėtus rekordinius Kauno „Žalgirio“ komandos marškinėlius pristatė telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ drauge su krepšinio žvaigždėmis.
Staigmeną bendrovė pateikė krepšinio gerbėjams surengtame snaiperių turnyre. Turnyras vyko Laisvės alėjoje, šalia netrukus duris atversiančio naujojo „Bitės“ salono.
„Rekordų siekia ir verslo, ir krepšinio komandos. Lietuvos krepšinio sostinei dovanojame didžiausius krepšinio marškinėlius, kurie simbolizuoja milžinišką Kauno „Žalgirio“ indėlį į Lietuvos ir Europos krepšinio istoriją“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotojas privatiems klientams Žilvinas Kučinskas.
Pasak jo, marškinėliai 10-uoju numeriu pažymėti neatsitiktinai – šis skaičius simbolizuoja ir dešimt metų trunkančią „Bitės“ veiklą Lietuvoje. Specialiai šiai šventei rekordinius marškinėlius pagamino „Žalgirio“ komandą rengianti bendrovė „Tūta“, jiems sunaudojusi net 57 kv. m. medžiagos. Įdomu, kad marškinėliai, kurie vėliau bus padovanoti „Žalgirio“ sirgalių klubui, sveria 8 kilogramus, o juos dėvėti galėtų net 13,6 metrų ūgio krepšininkas.
Savo taiklumą snaiperių turnyre galėjo išbandyti visi norintys. Jų „treneriais“ ir „konsultantais“ tapo tokios „Žalgirio“ žvaigždės, kaip Tanoka Berdas, Simonas Serapinas ir Redžinaldas Frymanas. Varžybų nugalėtojai ir pasižymėję žaidėjai buvo apdovanoti vertingais „Bitės“ ir „Žalgirio“ prizais.
„Bitė“ yra pasirašiusi rėmimo sutartį su Kauno „Žalgirio“ krepšinio komanda, pagal kurią krepšininkams skyrė 900 tūkst. litų paramą 2003 - 2006 metais.
2005 metų pirmojo pusmečio pabaigoje „Bitės“ tinklu naudojosi daugiau kaip 1,14 milijono arba net trečdalis Lietuvos gyventojų. Naujausios apklausos duomenimis, „Bitė“ yra pelniusi tvirtą savo klientų pasitikėjimą – net 96 proc. klientų bendrovės siūlomą aptarnavimą vertina „gerai“ ir „labai gerai“.