2010 m. vasario 24 d., trečiadienį, Lietuvos parodų centre LITEXPO įvyko „WEB Akademijos Klubo“ susitikimas, kurio tema buvo „Interneto projektų valdymas. Teorija ir realybė“. Trijų dalių susitikimo metu buvo kalbama apie interneto projektus, jų kūrimo aspektus, daromas klaidas, taip pat buvo patariama, kaip jų išvengti, norint valdyti sėkmingą internetinį projektą.
Klubo susitikime pranešimus skaitė žinomi interneto projektų valdymo specialistai: V. Sapranavičius, vadovaujantis labdaros projektui „pagalbadaiktais.lt“, taip pat konsultuojantis žinomas Lietuvos įmones elektroninės komercijos, interneto rinkodaros klausimais ir kartu su partneriais steigiantis elektroninės komercijos įmones, ir Vilius Juraitis, UAB „Forticom“, valdančio didžiausią ir sėkmingiausią Lietuvos socialinį tinklą „one.lt“, pardavimų vadovas.
V. Sapranavičius, pristatydamas temą „Interneto projektų valdymas“, iš teorinės pusės apžvelgė interneto projektų kūrimo eigą, projekto dalyvių vaidmenis, rizikų valdymo planą. Remdamasis savo patirtimi, išskyrė didžiausias projektų valdymo problemas ir klaidas, pasiūlydamas, kaip jų išvengti. Išvardindamas svarbiausius interneto projekto valdymo etapus, V. Sapranavičius pabrėžė, kad labai svarbu pasirinkti gerus, savo darbą išmanančius programuotojus bei laikytis laiko terminų (angl. deadline).
V. Juraitis savo pranešime „Interneto projektų vadyba kitaip“ pristatė internetinio projekto proceso evoliucijos kelią, pabrėždamas kiekvieno etapo svarbą, taip skatindamas nepamiršti nei vieno etapo, valdant savo internetinį projektą. Remiantis pateiktais, gerai žinomų projektų, pavyzdžiais bei asmenine V. Juraičio patirtimi, buvo padaryta išvada, kad norint sėkmingai valdyti interneto projektą, reikia siekio visada būti pirmesniam už konkurentą bei tikslių, gerai apgalvotų skaičiavimų ir lyginimų.
„WEB Akademijos“ naujiena – Klubo moderatorių staliukai, suteikė galimybę Klubo nariams tiesiogiai pabendrauti su interneto projektų specialistais ir gauti klausimus į rūpimus klausimus. Klubo narius moderavo: Paulius Insoda (Elektroninė komercija), Ignas Rubiežius (El. pašto rinkodaros sprendimai), Andrius Senkus („Google AdWards“ kampanijos), Martynas Jokubauskas (Tinklapių optimizavimas paieškos sistemoms), Ramūnas Žilionis (Interneto svetainių kūrimas) ir Giedrė Karsokienė (Interneto svetainių dizainas).