„CeBIT“ apžvalgos Miunchene metu parodų bendrovė „Deutsche Messe AG“ pristatė pirmąsias „CeBIT Sounds!“ temas. „CeBIT Sounds!“ nuo kovo 2 iki 6 d. reikšmingiausioje skaitmeninės industrijos parodoje „CeBIT“ Hanoveryje švenčia savo premjerą. Planuojamas vieningas muzikos ir verslo festivalis, muzikos šakos atstovų susitikimas – viskas po vienu stogu. Centrinė susitikimo vieta – scena 22-oje parodų salėje.
„CeBIT Sounds!“ tikslas – suvesti IT bei muzikos industriją bei tapti jungiančiąja grandimi tarp senųjų rinkų ir naujųjų technologijų muzikos sektoriuje. Šiai dienai jokia technologija negali būti sėkminga be gero turinio ir joks turinys neturės pasisekimo rinkoje be naujausių technologinių galimybių. Skaitmeniniai realizcijos kanalai muzikos industrijoje jau seniai tapo standartu, tačiau vis labiau besivystantis tinklas sudaro sąlygas naujiems komunikaciniams keliams ir realizacinėms rinkoms. Šis didelis kompleksiškumas reikalauja gilesnio dialogo tarp abiejų šakų, siekiant vystyti naujas koncepcijas. „CeBIT Sounds!“ šią tematiką išsamiai nagrinės pranešimų programoje.
Didžiausia Vokietijos nepriklausomų muzikos įmonių asociacija VUT, kuri dalyvaus parodoje su nuosavu stendu, sveikina naują parodos tematinį formatą:
„Nauji verslo modeliai taip pat ir parodų sektoriuje pertvarkos laikotarpiu yra būtini. Kol rinka vėl atsigaus, muzikos industrija dar ilgokaiai turės palaukti. Todėl kiekvienas naujas impulsas yra labai sveikintinas. Todėl mes manome, kad „CeBIT Sounds!“ kaip jungiančioji grandis tarp technologijų ir turinio kūrėjų startuoja tinkamoje vietoje ir teisingu laiku“, – teigė Peter James, asociacijos valdybos narys.
Pagrindinė diskusijų ir susitikimų tema bus skaitmeninės technikos ir interneto įtaka klausymosi įpročiams bei iš to išplaukiančios pasekmės muzikos industrijai ir verslui. Šalia „iTunes“ ir „Last.FM“ medžiagos bei temų diskusijoms suteiks taip pat ir „Spotify“ bei „Lala“. Faktas, kad abi negali savo paslaugų siūlyti Vokietijoje, iškelia klausimą dėl autorinių teisių, kuris bus diskuotuojamas su politikos, asociacijų ir teisių vartojimo bendrovių atstovais.
Muzikos produktų realizacija ir platinimas – bus antra svarbi podiumo diskusijų tema. Kartu su rizikos kapitalo teikėjais ir startuojančiais muzikos versle bus diskutuojami ir aptariami įvairūs verslo modeliai. Temos, kaip „network licensing“ (tinklo licenzijavimas), muzikos naudojimas žaidimuose ir naujų technologijų kūrimas mobiliesiems telefonams, taip pat bus aptariamos parodoje. Diskusijų tema bus ir strateginė partnerystė su socialiniais tinklais, kaip „MySpace“ ir „Facebook“. Be to bus pristatoma skaitmeninių realizacijos tinklų raida, tokių kaip „Zebralution“ arba „Beatport“.
Visą dieną garsūs ITK bei muzikos šakos atstovai pristatinės naujausias muzikos skaitmeninės gamybos ir realizacijos tendencijas, o vakarais pagrindinėje scenoje pakvies koncertai bei šventės. Parodoje laukiami tiek šalies nauji muzikos veidai, tiek tarptautinės muzikos žvaigždės.
„CeBIT Sounds!“ žiniasklaidos priemonių partneriai yra Šiaurės Vokietijos radijo stotis „N-Joy“, televizijos muzikinis kanalas YAVIDO, online platforma „MySpace“, muzikos žurnalas „DE:BUG“, gyvenimo stiliaus ir būdo žurnalas „Prinz“ bei specializuotas žurnalas „Musikmarkt“. „Aš tikiu, kad „CeBIT Sounds!“ verslo šakai, kuri ateityje vis labiau artės prie skaitmeninių technologijų, gali suteikti naujų impulsų. Yra galimybių, susiejant turinio kūrėjus ir IT technologijas, inicijuoti ir sukurti inovatyvius verslo modelius. Ši iniciatyva bet kokiu atveju yra verta išbandymo“, – teigė žurnalo „Musikmarkt“ vyr.redaktorius Stefan Zarges. Taip pat ir leidyklos „DE:BUG Verlags GmbH“ direktorius bei leidėjas Sascha Kösc yra įsitikinęs šia koncepcija bei aktyviai prisideda prie podiumo diskusijų turinio rengimo: „Jau 13 metų „DE:BUG“ aktyviai dalyvauja skaitmeninės kultūros ir elektroninės muzikos vyksme. Mes džiaugiamės, galėdami kartu su „CeBIT Sounds!“ kasdieninėse podiumo diskusijose aptarti žiniasklaidos, kompiuterinės įrangos, programinės įrangos, mobilių bei interneto paslaugų muzikoje temas ir klausimus. „CeBIT Sounds!“ šioje plotmėje yra svarbus renginys.“
Uwe Bernhard Wache, „EURO I AG / YAVIDO“ valdybos narys komentuoja partnerystę: „CeBIT Sounds!“ koncepcija yra labai aktuali. IT muzikos industrijoje yra didelė varomoji jėga. Pati muzika vėl turi tapti augančia rinka. Mes džiaugiamės partneryste, nes mes, kaip jauna TV transliacijų kompanija, kasdien užsiimame kaip tik abiem šiomis „CeBIT Sounds!“ temomis.“