Vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėja „LG Electronics“ (LG) kviečia dalintis idėjomis apie įspūdingiausią kelionę aplink žemę. Konkurso nugalėtoju taps geriausiai LG kampanijos „Live Borderless“ dvasią atspindinčios idėjos autorius. Jis laimės verslo klasės bilietą ir 100 tūkst. JAV dolerių 80 dienų odisėjai aplink pasaulį.
Šiuo konkursu pristatoma naujausia LG plačiaekranių skystųjų kristalų televizorių dizaino koncepcija „Live Borderless“. Šie televizoriai naudoja pažangiausias technologijas, maksimaliai sumažinančias ekrano rėmelio plotį ir peržengiančias tradicines skystųjų kristalų televizorių dizaino ribas.
Konkurse gali dalyvauti visų pasaulio šalių gyventojai. Jiems tereikia apsilankyti specialioje interneto svetainėje www.livebordeless.net ir papasakoti savo idėją apie tai, ką norėtų daryti, jei gautų lėktuvo bilietą aplink pasaulį ir 100 tūkst. JAV dolerių. Idėjos gali būti pristatomos 1 minutės trukmės vaizdo įraše arba ne ilgesniame nei 300 žodžių rašinyje.
Konkursas jau sulaukė daugiau nei 15 tūkst. originalių idėjų iš viso pasaulio. Portale „YouTube“ pasirodęs konkurso pradžiai skirtas filmukas „Dramatic Chipmunk“ jau sulaukė daugiau kaip 925 tūkst. žiūrovų susidomėjimo.
Idėjas konkursui galima siūlyti iki vasario mėnesio pabaigos. Komisija išrinks šešias tiksliausiai „Live Borderless“ koncepciją atitinkančias idėjas. Konkurso nugalėtojas kelionę aplink pasaulį pradės 2010 m. balandžio pradžioje.