Į š.m. rugsėjo 15 d. „REVAL HOTEL LIETUVA“ viešbutyje konferencijų salėje asociacijos „Infobalt“ surengtą seminarą „Būti ar nebūti ITT parodoms“ susirinkę 80 Lietuvos ITT įmonių atstovai, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai aiškinosi, kas kaltas dėl nesėkmių parodose.
Seminaro dalyviams apie atliktus tyrimų rezultatus pranešime „Lietuvos spauda apie ITT įmones“ pasakojo agentūros „TNS Gallup“ media direktorius Gytis Juodpusis, su „Infobalt“ parodos naujienomis ir sąlygomis dalyvaujantiesiems supažindino Džiugas Juknys, asociacijos „Infobalt“ direktorius, Kastytis Balčiūnas, „Visus Plenus“ projektų vadovas, „ITT Sprendimų forumo“ projekto vadovė Rasa Leskevičienė.
Apie nestandartinius startinius dalykus ruošiantis parodoms kalbėjo viešųjų ryšių agentūros „Informacijos kalvė“ vadovas Vaidotas Cucėnas. Didelio susidomėjimo ir klausimų sulaukė pranešimą apie tai, kaip padidinti investicijų grąžą iš dalyvavimo parodoje, skaitęs ITT verslo vystymo konsultantas iš Švedijos Andrej Mekionis. Jo pranešime buvo nagrinėjama ITT Europos įmonių dalyvavimo parodoje patirtis, analizuojamos sėkmės ir nesėkmės.
Seminaro dalyviai turėjo puikią progą sužinoti, kaip iš dalyvavimo parodose galima maksimaliai uždirbti. Seminarą užbaigė simbolinė parodų šalininkų ir priešininkų dvikova, kurią vedė renginių organizatorius Jogaila Morkūnas. Paaiškėjo, jog prieš parodos „INFOBALT“ rengimą pasisakė tik vienas dalyvis, 6 pageidavo ją rengti kas 2 metai, o likusieji balsavo už parodos rengimą kiekvienais metais. Visą seminare pateiktą informaciją galima rasti naujoje svetainėje www.2005.infobalt.lt.
Parodos „INFOBALT 2005“ organizatoriai svarsto galimybę susisiekti su parodoje nedalyvausiančių ar dar abejojančių dėl dalyvavimo įmonių atstovais.