Mobiliųjų telefonų, kompiuterių gamintojai įsitikinę, kad mažai kas skaito instrukcijas, kaip naudotis šiomis ir kitomis šiuolaikinėmis technologijomis. Nepaisant to, neseniai atlikus tyrimą paaiškėjo, kad vis dėlto, susipažįstant su instrukcija, moterys gerokai „peršoka“ vyrus, rašo „News the of World“.
Savarankiškai nesugebėjo net įjungti įrenginio
Remiantis kompanijos „Gadget Helpline“ tyrimo rezultatais, 64 proc. vyrų ir 24 proc. moterų net neskaitė instrukcijos prieš pradėdami naudotis mobiliuoju telefonu ar kompiuteriu.
12 proc. vyriškosios lyties atstovų ir 7 proc. moteriškosios lyties atstovių net nesugebėjo savarankiškai įjungti įrenginio.
Pranešama, kad kompanija „Gadget Helpline“ per mėnesį sulaukia apie 74 tūkst. skambučių. Daugiausia jų klientų – Didžiojoje Britanijoje, kuriems vidutiniškai 35 metai.
Įdomiausia tai, kad moterys kalbasi su minėtos kompanijos darbuotojais 32 proc. ilgiau nei vyrai.
Dažniausiai klientai skundžiasi dėl prasto ryšio
Psichologės Joannos Bavos teigimu, paprastai vyrai stengiasi jėga „įveikti“ šiuolaikinės technologijos priemones. O moterys labiau domisi jų pranašumais, kuriuos teikia naujieji prietaisai.
Kompanijos „Gadget Helpline“ įkūrėjo Crispino Thomo tvirtinimu, didžiausią klientų antplūdį jiems tenka atlaikyti pirmadienį ryte. Dažniausia abonentų serviso problema – prastas ryšys.
Rašoma, kad 2008 metais dauguma vartotojų nesugebėjo suprasti, kaip veikia grotuvas „Blu-Ray“.
C. Thomo nuomone, reikalas tas, kad šiuolaikinių technologijų įrenginiai tampa vis sudėtingesni, juose atsiranda vis daugiau funkcijų, kurias sunku suvokti net išmanantiems apie šiuolaikines technologijas vartotojams.