Neseniai atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 10 tūkst. universitetų studentų, parodė, kad 75 proc. studentų mieliau siunčiasi muziką nei perka kompaktinius diskus parduotuvėse ar klauso jų muzikiniuose internetiniuose puslapiuose, rašo Finance.yahoo.com.
Nepaisant pastaruoju metu išaugusių tokių internetinių puslapių kaip „Spotify“ populiarumo, 75 proc. studentų sakė, kad jie nemokėtų už muzikos klausymąsi internetu ir mieliau naudotųsi „iTunes“ programa siųstis muziką ir išsisaugoti ją savo kietuosiuose diskuose ar MP3 grotuvuose.
Muzikos industrija supurtyta neįprastai didelio jaunų žmonių muzikos poreikio, kuri nebūtų apsaugota autorinėmis teisėmis ir leistų laisvai ją perkelti į muzikinius grotuvus. Internetinis puslapis TunesPro.com, atsižvelgdamas į augančią paklausą, sumažino savo kainas, kad pritrauktų jaunų klientų.
„TunesPro“ atstovas sakė: „Mes pastebėjome didelę jaunų žmonių bangą, vis daugiau besinaudojančių „torentų“ ir P2P failais, kurie dažnai būna virusuoti. Todėl mes nuleidome savo kainas, kad būtume gana prieinami jauniems žmonėms, kurių pajamos yra nedidelės. Bandysime išlaikyti žemas kainas, bet padidinti pardavimo kiekį. Dabar mes imame 0,19 dolerio už dainą ir siūlome 10 proc. nuolaidą, jei perkamas visas albumas. Tikimės, kad tai padės atitraukti žmones nuo „iTunes“, kurio paslaugos šešis kartus brangesnės nei mūsų.“
Įrašų kompanijos taip pat daro didelę įtaką kainoms. Pasirodymo dieną tokios dainos kaip „Jai Ho“ iš „Slumdog Millionaire“ ar Beyonce „Single Ladies“ kainavo 1,29 dolerio. „TunesPro“ pavyko sudaryti susitarimą su didele dalimi įrašų kompanijų, kad bus stengiamasi išlaikyti prieinamesnes klientams kainas.