Šią savaitę startavo Veidaknyge.lt – pirmoji svetainė, leidžianti įvertinti ir palyginti prekių ženklų populiarumą tarp Lietuvos vartotojų, besinaudojančių socialinių ryšių tinklu „Facebook“. Populiarumas yra matuojamas pagal viešųjų profilių gerbėjų skaičių.
„Vis daugiau Lietuvos bendrovių registruojasi socialiniame tinkle „Facebook“, todėl komunikacijos specialistams kyla natūralus poreikis palyginti, kaip šio socialinių ryšių portalo „gyventojai“ vertina jų atstovaujamus ženklus“, – sakė projekto iniciatorius Regimantas Urbanas, komunikacijos agentūros „Publicum Media“ interaktyvių sprendimų projektų vadovas.
Pasak R.Urbano, duomenys, pateikiami Veidaknyge.lt, yra objektyvūs, kas dieną atnaujinami, gaunami iš paties „Facebook“. „Svetainę Veidaknyge.lt su interneto sprendimų kompanija Kitoks.com pirmiausia kūrėme rinkodaros specialistams, tačiau esu tikras, kad ji bus įdomi ir kitiems lankytojams“, – tvirtino R.Urbanas.
Prekės ženklus, vertinamus svetainėje Veidaknyge.lt, galima filtruoti į 49 kategorijas. Čia atsidūrė net tik komercinės įmonės, bet ir atlikėjai, rašytojai, socialinės iniciatyvos, visuomenės veikėjai bei politikai – tie, kurie turi savo gerbėjų puslapius „Facebook“.
Šiuo metu daugiausia „Facebook“ gerbėjų savo kategorijose turi pritraukusi radijo stotis „Zip FM“, televizija „MTV Lietuva“, kavinė „Coffee Inn“, klubas „Exit“, politikė Dalia Grybauskaitė, „Keistuolių“ teatras, knygynų tinklas „Pegasas“. Visų kategorijų lyderė – TV laida „Dar pažiūrėsim!“, turinti per 33 tūkst. gerbėjų.
Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ yra per 300 tūkst. vartotojų iš Lietuvos. Lietuva – viena pirmųjų valstybių pasaulyje pagal vartotojų skaičiaus augimą. Vien šių metų rugsėjo–spalio mėnesiais „Facebook“ vartotojų iš Lietuvos skaičius išaugo apie 50 proc.: nuo 220 tūkst. iki 320 tūkst.