Pirmą kartą per daugiau kaip 10 metų „Microsoft“ keičia MSN.com portalo dizainą. Portalas keisis palaipsniui iki pat kitų metų. Naują versiją galima pamatyti jau dabar.
„Microsoft“ viceprezidento Eriko Jorgensono teigimu, senasis MSN.com dizainas naudotojų buvo ne kartą peikiamas: be pasenusio duomenų pateikimo būdo, perėjimą prie reikiamų duomenų apsunkina didelis informacijos kiekis pagrindiniame puslapyje.
Nuolatiniai portalo lankytojai dabar pamatys staigiai sumažėjusį nuorodų kieki pagrindiniame puslapyje: jei ankščiau viršutiniame trečdalyje jų buvo apie 40, tai šiuo metu šis kiekis sumažėjo perpus. Žydrą spalvą pakeitė įprasta balta. Informaciniai blokai automatiškai prisitaiko prie vartotojams tinkančio turinio, pavyzdžiui, lokalinės oro sąlygos, vietinės naujienos ir pan.
Be to, pagrindiniame MSN.com puslapyje „Microsoft“ pradėjo testuoti „Silverlight“ stiprindama orientaciją į „Web 2.0“ technologijas, supaprastinančius sąveiką su naudotoju.
Korporacijos duomenimis, kas mėnesį MSN.com portale apsilanko 100 milijonų JAV gyventojų.
Beje, „Yahoo!“ taip pat atnaujino dizainą, daugiau dėmesio skirdama puslapių nustatymo galimybėms.