2009 m. pradžioje, „Tieto“ kartu su „Microsoft“ ir EMC, pristatė naują rinkodaros programą „Tieto on Tour“, paremtą pažangiais kompanijos pasiūlymais ir paslaugomis. Jos metu naudojami Mobilus pristatymų centras ir burlaivis „Tieto Passion“, skirti informuoti tikslines auditorijas pagrindinėse „Tieto“ rinkose.
Metai artėja prie pabaigos, beveik 1000 klientų bei partnerių daugelyje „Tieto“ veiklos šalių dalyvavo renginiuose, pristatančiuose kompaniją kaip novatorišką globalų IT partnerį, kuriam svarbus produktyvumas, darni plėtra ir augimas.
Šiuo metu „Tieto Passion“ burlaivis yra pasiruošęs naujiems iššūkiams. Nuo spalio 18 d. jis dalyvauja „La Solidaire du Chocolat“ renginyje. Tai yra pirmosios transatlantinės lenktynės, kurios tuo pačiu metu – ir sportas, ir renginys, ir labdara. Kaip ir Klasėje 40, dviejų buriuotojų įgula rungtyniauja nuo Nanto/ Sent Nazaro Prancūzijoje iki Jukatano Meksikoje.
Nauja klientų patirtis
„Tieto on Tour“ koncepcijos esmė – suteikti klientams naujų potyrių, aptariant plačias, tačiau dar neišnaudotas skaitmenines galimybes. „Tieto on Tour“ dalinamasi žiniomis ir patirtimi tarptautiniu mastu, pritraukiant naujus klientus ir darbuotojus, o taip pat stiprinant tarptautinį „Tieto“ prekinį ženklą.
Karščiausios IT diskusijų temos yra tokios pat, kaip ir visame pasaulyje – efektyvumas, produktyvumas, darni plėtra ir naujos paslaugos. „Tieto“ pasiūlymai, tokie kaip: „Future Office“ bei „Finansinė vertės grandinė“ puikiai patenkina klientų poreikius šiose srityse. Pavyzdžiui, jei klientui yra svarbi darni plėtra ar „žaliosios IT paslaugos“, „Tieto“ jam gali padėti įvertinti, planuoti ir įdiegti „žaliąsias paslaugas“, skirtas IT turto ir procesų įsigijimui, naudojimui bei disponavimui, tokiu būdu palengvinant naštą gamtai.
„Informacinės technologijos leidžia visų rūšių organizacijoms augti ir dirbti efektyviau. Klientų poreikių patenkinimas ir moderniausios klientų aptarnavimo naujovės yra pagrindiniai veiksniai, šiuo metu skatinantys investicijas į informacines technologijas. Recesiją sėkmingai įveiks tos įmonės, kurios jau dabar žino, kaip paskirstyti savo investicijas į IT po nuosmūkio“,– sako Pilar Lundholm, „Tieto“ Rinkodaros tarnybos vadovė.
„Tieto on Tour“ bus rengiama ir 2010 metais
„Tieto on Tour“ siekia sukurti ilgalaikius santykius, padidinti „Tieto“ žinomumą rinkoje ir suinteresuotų pusių informuotumą apie kompaniją. Natūralu, kad svarbus taip pat ir kompanijos pardavimų didinimas. Itin palankių atsiliepimų sulaukta iš klientų, kurie dalyvavo „Tieto on Tour“ renginiuose ir turėjo galimybę susitikti su „Tieto“ ekspertais iš viso pasaulio, naudojant Mobilaus pristatymų centro skaitmeninius komunikacijos kanalus.
„Tieto Passion“ burlaivis suteikia klientams ir partneriams galimybę buriuoti su žmonėmis, kuriems tai patinka ir sužinoti, ką reiškia pasiekti beveik neįmanomus dalykus ar įgyvendinti gyvenimo svajones. Turėdama tokią puikią patirtį, „Tieto on Tour“ kelionė bus rengiama ir 2010 metais, siekiant susitikti su dar daugiau klientų visose pagrindinėse „Tieto“ veiklos šalyse.