Spalio 22d. 0 val. 00 min. prekybos tinklas „Topo centras“, kartu su viso pasaulio IT pardavėjais, pirkėjams pasiūlė naujausią operacinę sistemą „Windows 7“. Vilniuje, Ukmergės g. 240 vykusios naktinės prekybos metu vos per 9 minutes buvo nupirkta 70 kompiuterių su naująją operacine sistema.
„Topo centras“ atstovų prognozės dėl galimų pirkėjų susidomėjimo pranoko lūkesčius. Atsižvelgiant į sunkmetį, vidurnaktį susirinkusiai miniai žmonių „Windows 7“ buvo siūloma kartu su galimybe net 30 proc. pigiau įsigyti nešiojamus ir stacionarius kompiuterius. Pirmasis toks pirkėjas Lietuvoje atsirado jau per pirmas 30 sekundžių.
„Vakaruose premjerinės IT rinkos produktų prekybos tradicija tęsiasi jau ne vieną dešimtmetį, o Lietuvoje mes dar tik bandome ją įvesti. Turėdami ilgametę prekybos kompiuteriais patirtį, tiesiogiai dirbame su didžiausiais technikos gamintojais visame pasaulyje, todėl natūralu, kad ir pirmieji pristatome ir parduodame aktualiausias naujoves, o mūsų klientai jas gali įsigyti palankiausiomis kainomis“ – sako „Topo centras“ komercijos direktorius Andrius Čekanavičius.
Prekybos tinklo „Topo centras“ parduotuvėse vartotojams skirtos trys „Windows 7“ versijos: „Windows 7 Home Premium“, „Windows 7 Professional“ ir „Windows 7 Ultimate“.
„Microsoft Lietuva“ verslo strategijos ir rinkodaros grupės vadovas Martynas Bieliūnas taip pat džiaugėsi, kad lietuviai taip aktyviai domisi IT naujovėmis, nepabūgsta net naktį atvykti į pardavimų vietas, kad pirmieji jas įsigytų. Be to, mūsų tautiečiai jau prisideda ir prie produkto kūrimo. „Microsoft“, kurdamas „Windows 7“ operacinę sistemą pirmą kartą taip glaudžiai bendradarbiavo su vartotojais, analizavo milijonus pateiktų pasiūlymų iš viso pasaulio, tarp kurių – ir Lietuvos. Taip pat M. Bieliūnas pabrėžė, kad tik abipusis pasitikėjimas ir prekybos tinklo „Topo centras“ patirtis rengiant tokias originalias naktines akcijas lemia jų pasirinkimą, kur pristatyti naująją operacinę sistemą.
„Topo centras“ daugiau kaip prieš du metus buvo pirmieji Baltijos šalyse pasaulinės premjeros metu sėkmingai pristatę ir „Windows Vista“. Pasak A. Čekanavičiaus, šių akcijų sėkmė skatina toliau galvoti apie vartotojams patrauklius ir kitus naujų produktų pristatymo būdus.