Kontekstinės interneto reklamos tinklas „Textads“ jau šį mėnesį pristato analogų Lietuvoje neturinčią reklamos formą – „Intertext“. Sukurta galimybė reklamos užsakovams ir tinklalapių savininkams panaudoti iki šiol nenaudotą reklamos plotą – tinklalapio tekstą.
„Intertext“ pasižymi tiksliu reklamos pranešimo nukreipimu vartotojui ir tuo, kad patys interneto svetainių lankytojai inicijuoja reklamos parodymą. Dėl to ši reklama ypatingai efektyvi ir duoda investicijų grąžą.
„Išnagrinėję rinkos poreikius, užsienio reklamos tinklų bei partnerių patirtį, pristatome paslaugą „Intertext“. Tikimės, kad šios reklamos formos efektyvumą ir suteikiamas galimybes įvertins tiek reklamos užsakovai tiek tinklalapių savininkai“, - teigia „Textads“ direktorius Andrius Avinas.
Naudojant „Intertext“ tinklalapio tekste esantys raktiniai žodžiai automatiškai paverčiami aktyviomis nuorodomis su reklamos pranešimu. Susidomėję reklama interneto svetainių lankytojai per „Intertext“ nuorodas gali patekti į reklamuojamų produktų ar paslaugų tinklalapį. Reklama apmokestinama mokėjimo už nukreipimą (angl. k. Pay Per Click) modeliu.