Originalus lietuviškas televizijos laidos formatas pirmą kartą nominuotas pasauliniuose TV formatų apdovanojimuose.
Televizijos laidos formatas, sukurtas turinio kūrimo kompanijos „StarWorks“ darbuotojų kartu su mobiliojo ryšio bendrove „Omnitel“, mobiliųjų technologijų lydere „Nokia“, reklamos agentūra „Milk“ ir kitais partneriais, pagal kurį buvo kuriama MTV laida „Ežio stažas“, užsienio televizijos profesionalų pripažintas kaip vienas iš trijų geriausių pasaulyje daugiaekranio formato kategorijoje. Dėl išskirtinio interaktyvumo ir kokybės „Ežio stažui“ pagyrų negailėjo JAV televizijos kanalo „Fox Reality“ prezidentas David Lyle.
C21/FRAPA formatų kasmetiniuose apdovanojimuose, surengtuose praėjusią savaitę Kanuose, Prancūzijoje, lietuviškam formatui teko varžytis su tokių kūrėjų kaip ITV (populiari britų televizija) ir „Endemol“ („Big Brother“ ir kitų garsių laidų autoriai) formatais. Į geriausiųjų trejetuką daugiaekranio televizijos formato kategorijoje lietuviška laida buvo išrinkta balsavus 35 tūkstančiams televizijos profesionalų iš viso pasaulio. Kategorijoje nugalėjo pasaulinio televizijos giganto „Endemol“ ir socialinio portalo „Myspace“ bendras projektas „Susituokę Myspace“.
„Ežio stažo“ formato pasiekimas - netikėtas ir reikšmingas įvertinimas“, sėkmę apdovanojimuose komentavo turinio kūrimo kompanijos „StarWorks“ vadovas Andrius Serva. „Esame vieninteliai nominantai ne tik iš Lietuvos, tarptautinėse rinkose garsėjančios televizijos formatų vagystėmis, bet ir iš Rytų Europos. Tai - ženklas, kad turime kūrybinio potencialo, nenusileidžiančio Vakarų kūrėjams“.
Televizijos formatas yra originali laidos idėja ir koncepcija, kuri gali būti aprašoma, parduodama, pritaikoma ir gaminama bet kurioje pasaulio šalyje. „Ežio stažo“ idėja - siųsti užsienyje darbo praktikos įgyti norinčius jaunuolius stažuotis įdomiausiuose darbuose ir filmuoti jų patyrimus integruojant mobiliojo ryšio ir internetine platformas. „Ežio stažu“ jau domisi gamintojai iš Prancūzijos.