Prancūzijoje pasiūlytas įstatymo projektas, įpareigojantis perspėti vartotojus apie tai, kad plakatuose, reklamoje, spaudoje ar ant produktų pakuočių skelbiamos žmonių nuotraukos buvo pakeistos naudojant grafikos redagavimo programas.
Pasak įstatymo projekto iniciatorių, aiškiai matomi perspėjimai prie neva dokumentinių nuotraukų pakeitimus padėtų jaunimui suvokti, kad modifikuotos nuotraukos iškraipo tikrovę. Pasak psichologų, daugelis jaunuolių, ypač merginos, neretai sunkiai atskiria, kas yra realu, o kas – ne, ir gali išsiugdyti nerealių lūkesčių, susijusių su savo kūno išvaizda. Pagražintos jų bendraamžių ar kitų žmonių nuotraukos esą sustiprina spaudimą siekti „tobulo kūno“, o tai paprastai baigiasi anoreksija bei kitomis rimtomis sveikatos problemomis.
Jei tokiam įstatymo projektui pritartų Prancūzijos parlamentas, reklamos kūrėjams, nenurodžiusiems, kad naudojamos žmonių nuotraukos buvo „pagražintos“, gresia didesnės nei 54 000 JAV dolerių baudos. Šiuo metu įstatymo projektas svarstomas šalies parlamente, praneša „Physorg.com“.