Šiomis dienomis padaugėjo klaidinančius elektroninius laiškus gaunančių VDNET klientų. Laiškuose netaisyklinga lietuvių kalba pranešama apie neva šiuo metu atnaujinamas VDNET elektroninio pašto sąskaitas ir prašoma patvirtinti savo tapatybę, parašant prisijungimo vardą, slaptažodį bei gimimo datą. Laiške įspėjama, kad asmenų, nepateikusių informacijos per 7 dienas, el. pašto dėžutės bus ištrintos. Tokie klaidinantys laiškai siunčiami iš adresato „Vdnet Eletroninio Sistema“ ir pavadinti „Vdnet Webmail sąskaitos naujinimas“.
„Elektroninių sukčių, ieškančių patiklių žmonių, pasitaikydavo ir anksčiau, tačiau pastaruoju metu jie suaktyvėjo – matyt, sunkmečio sąlygomis tikisi pralobti dar greičiau, – sako VDNET pardavimų skyriaus vadovas Giedrius Latvėnas. – Pastebima, kad keičiasi klaidinančių laiškų tonas – atsiranda grasinimai nutraukti vieną ar kitą paslaugą, jei laiško gavėjas neatsiųs savo konfidencialių duomenų“.
G. Latvėnas atkreipia dėmesį, kad UAB „Viginta“ niekada nesiunčia savo klientams tokio pobūdžio laiškų elektroniniu paštu ir nereikalauja tikslinti slaptažodžių ar kitos su paslaugos sutartimi nesusijusios asmeninės informacijos. „Slaptažodžiai yra konfidenciali informacija ir ja naudotis turi teisę tik pats klientas, – sako VDNET atstovas. – Išgavę konfidencialius prisijungimo duomenis, sukčiai svetimu vardu gali atlikti įvairias operacijas internete – pavyzdžiui, sudaryti pirkimo sutartis“.
Klientams, jau nusiuntusiems elektroniniams sukčiams savo slaptažodžius, VDNET atstovas rekomenduoja kuo skubiau pasikeisti savo prisijungimo duomenis naujais. „Nuo tokių sukčių siautėjimo gali apsaugoti tik viešumas, – įsitikinęs G. Latvėnas. – Todėl labai prašome visada, gavus elektroniniu paštu įtartino turinio laiškus, kuriuose naudojamasi VDNET ar UAB „Viginta“ vardu, tuoj pat apie juos pranešti elektroninio pašto adresu info@viginta.lt“.