„Sony Ericsson“ šiandien pristatė „Extra Man“ kampaniją, skirtą 2010 metų pasaulio futbolo čempionatui Pietų Afrikoje. „Sony Ericsson“ yra oficialus čempionato mobilusis telefonas.
Demonstruodama, kaip pasikeitė masinės informacijos priemonės, vartotojų įpročiai naudojantis jomis, „Sony Ericsson“ užtikrins, kad mobilusis telefonas taps komunikacijos ir dalinimosi turiniu šerdimi. Kompanija nuo šiandien iki pat 2010 metų birželio gerbėjams pasiūlys įvairių priemonių, kurios praturtins futbolo gerbėjų potyrius prieš čempionatą ir jo metu.
„Mūsų tikslas – pasiūlyti visiems futbolo gerbėjams naujas galimybes mėgautis čempionatu, tarp jų ir – bilietus į rungtynes. Dirbsime kartu su kolegomis iš „Sony“, kad tai pasiektumėme“, – teigė „Sony Ericsson“ rinkodaros partnerysčių vadovas Stephanas Croix‘as. „Sony“ yra oficiali FIFA skaitmeninio gyvenimo partnerė („Digital Life Partner“).
Šiandien paleistoje www.sonyericsson.com/extraman svetainėje futbolo mėgėjai ras daugybę informacijos – joje galima peržiūrėti praeities čempionatų įdomiausias akimirkas, svarbiausių 2010 metų čempionato atrankos rungtynių epizodus, atsisiųsti su futbolu susijusio turinio mobiliesiems telefonams. Svetainėje taip pat veikia „WorldCupedia“ – pirmoji paieškos sistema, skirta futbolui. Naudodamiesi ja, gerbėjai galės tapti tikrais futbolo žinovais.
O 2010 metais „Sony Ericsson“ pasiūlys unikalią futbolui skirtą programą mobiliajam telefonui. Ja naudodamiesi gerbėjai galės lengvai pasiekti geriausius epizodus iš čempionato atrankos rungtynių, draugiškų susitikimų, futbolo naujienas, kurios bus sinchronizuojamos su www.fifa.com tinklalapiu ir žaidimus. Gerbėjai taip pat galės pasidalinti savo įspūdžiais su savo draugais naudodamiesi įdiegtomis socialinių tinklų programėlėmis. Daugiau informacijos bus pateikta vėliau.
„Sony Ericsson“ jau pradėjo Auksinio bilieto („Golden Ticket“) kampaniją, kuri žmonėms iš viso pasaulio siūlo laimėti galimybę viso čempionato Pietų Afrikoje metu būti kartu su savo komanda.