„Pigu.lt“ – ir vėl geriausia tarp lietuviškų elektroninių parduotuvių. Tokį titulą antrus metus iš eilės bene didžiausiam lietuviškam prekybos centrui internete suteikė informacinių technologijų žurnalas „Computer Bild Lietuva“ po išsamaus lietuviškų internetinių parduotuvių vertinimo. Pagrindiniai „Pigu.lt“ privalumai, išskiriantys prekybos centrą iš kitų internetinių parduotuvių, yra didžiausias įvairių prekių pasirinkimas, mažesnės nei įprasta kainos, sklandus pirkimo procesas ir kokybiškas pristatymas.
„Computer Bild Lietuva“ įvertinimu labai didžiuojamės, kadangi mūsų darbo rezultatus pripažino tikri ekspertai, kurie vertina objektyviai ir kvalifikuotai. Tai, kad tokio įvertinimo sulaukiame antrą kartą, tik įrodo, jog dirbame teisinga kryptimi. Nuosekliai siekdami ilgalaikių, tvirtų santykių su klientais, investuojame į informacines technologijas, užtikrinančias patogų ir saugų apsipirkimą prekybos centre, taip pat į kvalifikuotos personalo komandos formavimą ir į parduodamų prekių asortimento didinimą“, – sakė Dainius Liulys, „Pigu.lt“ direktorius.
Lietuviškų interneto parduotuvių teste buvo išbandytos aštuonios elektroninės parduotuvės, parduodančios kompiuterinę, vaizdo, garso ir buitinę techniką. Testo metu buvo vertinamos interneto parduotuvių svetainės, naršymo jose ir registracijos patogumas, teikiamos informacijos detalumas, pirkimo procesas, apmokėjimo sklandumas, prekių pristatymas ir siuntų kokybė. Lemiamas kokybės vertinimo kriterijus buvo bandomasis pirkimas, kurio metu prekybos centras internete „Pigu.lt“ tik sustiprino savo pranašumą.
Pasak „Pigu.lt“ vadovo, dabar interneto parduotuvės turi daug potencialo suklestėti – pirkti internetu yra pigiau, pirkėjas turi daugiau galimybių išsirinkti prekę ir jos pristatymą palankiausiomis sąlygomis bei gerokai sutaupo laiko. Be to, interneto prekybos centrai gali pamažu perimti „realių“ kompiuterinės, buitinės technikos parduotuvių prekybos nišą, kadangi šios susiduria su mažėjančiais pardavimų mastais.
D. Liulio teigimu, lietuviškos interneto parduotuvės dar formuoja savo veidą – stebi lietuvių pirkimo internete poreikius ir specifiką bei pagal tai sprendžia, kaip geriausia pritraukti lankytojus. Anot jo, Lietuvoje pirkėjai daugiausia dėmesio skiria prekių įvairovei ir nuolaidos dydžiui, o ne galutinei kainai. Todėl, siekiant pritraukti klientus, imamasi pastebimo prekių su nuolaidomis anonsavimo. Taip pat pirkėjai ėmė labai vertinti pristatymo greitumą – tam irgi skiriama daug dėmesio. D. Liulys spėja, kad tai taps lietuviškų parduotuvių privalumu, lyginant su užsienietiškomis.