Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB nedidins savo paslaugų kainų privatiems ir verslo klientams nepaisant to, jog nuo rugsėjo šalyje pridėtinės vertės mokesčio tarifas (PVM) bus didinamas iki 21 procento.
Kompensuodama PVM tarifo skirtumą TEO atsisakys dalies pajamų ir šiuo žingsniu sieks pateisinti klientų lūkesčius dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis. Šis kompensavimas šiemet TEO kainuos beveik 3 mln. litų, o kitąmet – daugiau nei 9 mln. litų.
„Norime padėti savo klientams neperkeldami didėjančių valstybės mokesčių tiesiogiai ant jų pečių. Siekiame, jog klientai naudotųsi TEO paslaugomis neišleisdami joms daugiau pinigų, juolab kad daugeliui jos tapo neatsiejama laisvalaikio dalimi ar būtina darbo priemone“, – teigė TEO generalinis direktorius Arūnas Šikšta.
Balso telefonijos, interneto ir televizijos paslaugų klientams nuo rugsėjo 1 dienos išaugsiančią pridėtinės vertės mokesčio dalį TEO kompensuos mažesne kaina be PVM, tad galutinė kaina nesikeis. Duomenų perdavimo sprendimų, IT paslaugų, didmeninių paslaugų bei trumpųjų ir specialiųjų numerių verslo klientams kainos be PVM išliks tokios pačios.
Daugelio populiariausių paslaugų kainų TEO nedidino ir sausio mėnesį, kai PVM tarifas Lietuvoje išaugo iki 19 procentų.
TEO imasi ir kitų priemonių, leidžiančių klientams nepalankiu laikotarpiu už paslaugas mokėti mažiau. Visą pastarąją žiemą TEO klientai galėjo naudotis paslaugomis dalį mokesčių sumokant jau po šildymo sezono. Pasinaudojusieji tokiu mokėjimo atidėjimu mėnesio sąskaitą už TEO paslaugas šaltuoju metų laiku galėjo sumažinti 10 arba 20 litų.