Po pusmetį trukusių parengiamųjų darbų LRT įžengė į virtualius socialinius tinklus – pirmoji tarp Lietuvos eterio dalyvių.
Šis LRT projektas išsiskiria ir diapazonu – LRT skiltys atsirado iš karto keturiuose tinkluose.
LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius sakė: „LRT žingsnis į socialinius tinklus yra būtinas – formuojasi auditorija, kuri vis daugiau pasiekiama per komunikaciją virtualioje erdvėje. LRT tikslas – bendrauti ir su jaunesne auditorija, ir su lietuviais, gyvenančiais visame pasaulyje. Tai ne tik naujoviška, bet ir taupi komunikacijos priemonė“.
Aktyviai išnaudojant socialinę erdvę tikimasi mažesnėmis sąnaudomis pritraukti daugiau potencialių LRT žiūrovų ir klausytojų, taip pat gauti atgalinį ryšį – jo dažnai trūksta naudojant tradicines komunikacijos priemones.
Socialinių tinklų vartotojų skaičius ir Lietuvoje, ir pasaulyje sparčiai auga.
LRT skiltis jau sukurta tinkle „Facebook“, turinčiame milijonus vartotojų visame pasaulyje – iš jų apie 150 tūkstančių iš Lietuvos.
LRT skiltis jau paruošta ir netrukus pradės veiklą sparčiai populiarėjančiame tinkle „Twitter“. Jau anksčiau skiltis buvo sukurta „Youtube“. Taip pat šiomis dienomis pradėjo veikti LRT tinklaraštis.
Artimiausiu metu virtualiuose socialiniuose tinkluose LRT skiltyje atsiras ir atskirų projektų bei laidų temos.