„InfobaltTV“ pristato keturių dienų internetinį seminarą – kuris bus gyvai transliuojamas internetu. Pagrindinė pranešimų tema - „21 amžiaus elektroninė rinkodara“. Pranešimų metu bus nagrinėjamos šios temos:
- XXI a. e-rinkodaros tendencijos.
- E-rinkodara ir WEB 2.0 fenomenas.
- E-rinkodara paieškos jėgainių optimizavime (SEO).
- E-rinkodara socialiniuose tinkluose.
- Vaizdo marketingas s-rinkodaroje.
- Lankytojų srautų valdymas e-rinkodaroje.
- E-rinkodaros tendencijos e-komercijoje.
- E-rinkodaros ateitis.
Pranešimus veda: „Interneto Marketingo Laboratorija“, „SEO tyrimai“, „IT Ideas“.
Oficiali statistika rodo, kad šiandieninis vartotojas informacijos visų pirmiausia ieško internete. Įmonės, kurios ignoruoja elektroninę rinkodarą savo tradicinėse rinkodaros strategijose, yra pasmerktos daugelio galimybių praradimui.
Siekdami žengti koja kojon su naujausiomis elektroninės rinkodaros tendencijomis 2009 metų „Infobalt“ konferencija-paroda atsinaujina ir plečia savo žinomumą interneto priemonėmis. Žengdami šiuo keliu, norime tapti pavyzdžiu Lietuvos įmonėms dirbančioms ne tik IT sektoriuje. Siekdami parodyti naujausias IT rinkos tendencijas ir galimybes planuojame verslo atstovams pateikti daugybę naujovių.
Viena iš pagrindinių naujovių yra „Infobalt TV“ atsiradimas. „Infobalt TV“ projektas turėtų ženkliai padidinti renginio sklaidą ir virtualių parodos lankytojų gretas. Apsilankę „Infobalt TV“ tinklapyje Jūs galėsite tiesiog iš savo darbo vietos stebėti konferenciją-parodą „Infobalt 2009“ ir susipažinti su renginio dalyviais.