Birželio 4 d. Vilniuje, „Siemens“ arenoje vyks interneto ir tinklaraščių konferencija „Login2009“. Per trejetą metų iš tinklaraščių rašytojams (blogeriams) skirtos konferencijos šiemet išaugusi į visų, besinaudojančių internetu, susibūrimą, „Login2009“ supažindins dalyvius su naujosios kartos interneto ir socialinių medijų panaudojimo galimybėmis. Konferencijos svečiai ir dalyviai turės unikalią galimybę susipažinti su vienu žymiausiu Web 2.0 ambasadoriumi, „Renesanso žmogumi“ tituluojamu JAV interneto marketingo specialistu Steve‘u Chazinu (Steve Chazin).
Konferenciją „Login2009“ organizuojančios VšĮ „Co“ direktoriaus Arnoldo Rogoznyj teigimu, šios charizmatiškos asmenybės indėlis į informacijos technologijų vystymąsi turėtų sudominti tiek interneto bei tinklaraščių bendruomenę, tiek ir visus, besidominčius šiuolaikinių technologijų naujovėmis. „Stevas gali didžiuotis 20-ties metų patirtimi rinkodaros srityje, darbu su informacinių technologijų gigante „Apple“, bendradarbiavimu su Harvardo verslo mokykla, – sako A. Rogoznyj. – Pažintis su tokia asmenybe, kaip ši, yra svarbi ne tik tinklaraščių bendruomenei ar rinkodaros specialistams – kiekvienam iš mūsų pravers į gyvenimą pažvelgti kitu kampu – kūrybingiau, įdomiau“. Anot A. Rogoznyj, gyvename informacijos revoliucijos laikotarpiu – naujos kartos internetas skverbiasi į mūsų darbą, asmeninį gyvenimą. „Todėl svarbu neatsilikti nuo besivystančių technologijų, stebėti, kas vyksta pasaulyje, dalintis patirtimi su užsienio ekspertais“, – pabrėžia jis.
Iš buvusio „Apple“ darbuotojo lūpų konferencijos dalyviai išgirs, kaip, naudodama nemokamas socialinių medijų priemones, bendrovė „Apple“ pakilo nuo bankroto ribos ir sulaukė pasaulinio pripažinimo. „Login2009“ taip pat bus paliestos svarbios šiuolaikinio interneto plėtros temos – socialinių tinklų vystymasis, tradicinės žiniasklaidos ir socialinių medijų sąveika. Bus pristatytas Lietuvos tinklaraščių tyrimas.
Be pranešėjų iš užsienio, pranešimus skaitys ir Lietuvos žiniasklaidos, verslo, socialinių tinklų, tinklaraščių, komunikacijos ir reklamos agentūrų atstovai.
Organizatorių įsitikinimu, Lietuvoje didėjant interneto naudojimui bei nesustojamai augant tinklaraštininkų bendruomenei, šis kol kas vienintelis tokio pobūdžio renginys, taps didžiausiu metų įvykiu šalies interneto bendruomenei. Tikimasi sulaukti rekordinio skaičiaus interneto turinio kūrėjų ir naudotojų iš visos Lietuvos.