Didžiausia pasaulyje buitinės technikos gamintoja „Electrolux“, valdanti ir „AEG-Electrolux“ bei „Zanussi“ prekės ženklus, šių metų rugsėjo mėn. Paryžiuje vykstančiame jubiliejiniame mados renginyje „Prêt-à-Porter ParisÒ“ pristato savo pirmąjį dizaino apdovanojimą „Electrolux Fashion Award“.
Kasmetinėje mados ir dizaino parodoje „Electrolux“ pastangomis suvienyti ekspertai ir žurnalistai vertins 1500 tarptautinių aprangos ir aksesuarų prekės ženklų. Apdovanojimas atiteks prekės ženklui, geriausiai atspindinčiam buitinės technikos gamintojo siekį palengvinti ir paįvairinti vartotojo gyvenimą.
„Moderni buitinė technika įgyja naujų funkcijų – dabar ji ne tik padeda greičiau ir geriau atlikti buities darbus, bet tampa ir madinga interjero detale. „Electrolux“ dizaineriai, norėdami nuspėti ir savo gaminiuose įdiegti naujausias mados tendencijas, pasitelkia pirmaujančius aprangos ir aksesuarų gamintojus “, - teigia Ulrichas Gartneris, „Electrolux“ stambių produktų grupės departamento atstovas.
Pasak jo, šiuolaikiniai vartotojai, sekdami mada, savo asmeninį stilių nori išreikšti ne tik apranga, bet ir namų interjeru bei buitine technika.
„Electrolux“ grupės buitinė technika jau ne kartą buvo įvertinta už dizainą tarptautiniu mastu. Šiais metais buitinės technikos gamintojas jau susižėrė net 5 „Red Dot“ dizaino apdovanojimus, kurie yra vieni svarbiausių dizaino srityje – juose kasmet dalyvauja daugiau nei 4000 produktų iš 40 pasaulio šalių.
Šių metų rugsėjo 2-5 d. vyksiantis mados šou „Prêt-à-Porter ParisÒ“ – jau šimtasis. „Prêt-à-Porter ParisÒ“ rengiamas 50 metų iš eilės, 2 kartus per metus. Tai didžiausias pasaulyje mados ir dizaino renginys, mados gerbėjų vadinamas „didžiausia pasaulyje drabužių spinta“. Jame po vienu stogu suburiamos įvairių gamintojų pristatomos mados ir dizaino kryptys, kurių įvertinti atvyksta vidutiniškai 42 tūkst. lankytojų iš viso pasaulio.