Jaunieji Didžiosios Britanijos gyventojai muzikinius klipus dažniau žiūri portale „YouTube“, nei per televiziją. Kovo mėnesį kompanija „Ipsos MediaCT“ apklausė apie du tūkstančius britų nuo 15 iki 24 metų amžiaus ir nustatė, jog 57 procentai respondentų žiūri muzikinius klipus portale „YouTube“, tuo tarpu televizijos muzikinių kanalų žiūrovais save vadina 56 procentai respondentų.
Apklausos rezultatai taip pat parodė, jog jaunoji žiūrovų auditorija (15 – 24 metų amžiaus) du kartus viršija kitų amžiaus grupių auditorijas pagal žmonių skaičių. Kitaip tariant, kuo labiau išsilavinę respondentai, tuo dažniau jie pasitelkia internetą, norėdami pažiūrėti vaizdo klipus. Ekspertai pažymi, jog televizija lyderiauja tarp pilnamečių Britanijos gyventojų, ypač šeimose, kuriose yra 10 – 15 metų amžiaus vaikai. 48 procentai tokių šeimų muzikinius klipus žiūri per televiziją ir tik 39 procentai suteikia pirmenybę „YouTube“. Pusė „YouTube“ lankytojų perka mėgstamiausių atlikėjų dainas: iš jų 36 procentai lankytojų perka CD, 15 procentų atsisiunčia internetu, o 7 procentai perka bilietus į koncertus. 15 - 24 metų amžiaus grupėje skirtumas dar ryškesnis: 45 procentai respondentų pinigus išleidžia pirkdami mėgstamiausių atlikėjų CD ir DVD, o 19 procentų perka muziką internete.
Priminsime, jog kovo pradžioje „YouTube“ užblokavo didelį kiekį videoklipų Didžiosios Britanijos gyventojams - to priežastis buvo kompanijos „Google“ ir kompanijos „PRS“ finansiniai nesutarimai. 47 procentai kompanijos „Ipsos MediaCT“ apklaustųjų respondentų palaikė tokius „YouTube“ veiksmus, 28 procentai pareiškė, jog klipų buvo galima neblokuoti, o 25 procentai apklaustųjų net nežinojo apie esamą šių dviejų kompanijų konfliktą.