Penktadienį įvyko pasaulinė ilgai laukto 3D filmo „Monstrai prieš ateivius“ premjera. Šis filmas – tai bendras HP technologijų ir kino studijos „DreamWorks Animation SKG Inc.“ kūrybiškumo rezultatas.
HP darbo stočių, „HP Proliant“ serverių bei kitų HP technologijų dėka „DreamWorks“ kūrėjai 3D filmų gamybą galėjo perkelti į naują kokybinį lygį – šiame filme žiūrovai akis į akį susidurs su monstrais primenančiais skystį, kurių rankos ir burnos pradingsta, o kūnai yra permatomi.
Sukurti filmą „Monstrai prieš ateivius“ prireikė daugiau nei 40 milijonų darbo kompiuteriu valandų – tai aštuonis kartus daugiau nei kuriant „Šreką“ ir beveik dvigubai daugiau nei užtruko sukurti „Kung Fu Panda“.
„Svarbiausia užduotis šiame revoliuciniame 3D filme mums yra kuo labiau įtraukti žiūrovus į veiksmo sūkurį“, teigė Ed Leonard, „DreamWorks“ technologijų skyriaus vadovas. „HP mums suteikė unikalią galimybę pasinaudoti technologijomis, kurios panaikina bet kokius suvaržymus fantazijai ir leidžia visa galva pasinerti į 3D animacijos kūrybos procesą.“
Dėka HP techninių galimybių „DreamWorks Animation“ šio filmo kūrime panaudojo daugiau judančių kamerų negu bet kuriame kitame šios studijos filme. Kino studija kūrybinius „Monstrai prieš ateivius“ elementus perkėlė į visiškai naują lygį panaudodama kelis šimtus HP xw8600 darbo stočių bei galingiausią vaizdo atkūrimo sistemą (angl. render farm) kada nors naudotą „DreamWorks Animation“, kurią sudarė „HP Proliant“ serveriai.
„DreamWorks Animation“ nuolatos kelia aukščiausius reikalavimus kūrybiškumui, siekdami sukurti žiūrovams kuo įspūdingesnį reginį“, sakė Phil McKinney, Asmeninių įrenginių grupės (PSG) vice prezidentas ir technologijų skyriaus vadovas. „HP mėgsta dirbti su tokiomis kompanijomis kaip „DreamWorks Animation“, kurios nuolatos skatina mus tobulėti ir pristatyti jiems vis naujus technologinius atradimus.“
Lietuvos kino teatruose 3D filmas „Monstrai prieš ateivius“ pasirodys balandžio 3 dieną, penktadienį.
Įdomūs faktai iš filmo kūrimo
Kurdami 3D efektus filme „Monstrai prieš ateivius“, „DreamWorks Animation“ menininkai turėjo įveikti įvairius iššūkius:
- Apdoroti (angl. render) beveik 100 terabaitų vaizdinės medžiagos.
- Filme teko apdoroti (angl. render) daugiau nei 30 vaizdo sekų (angl. sequences), su kuriomis susidoroti vienai darbo stočiai būtų prireikę daugiau nei 1000 metų.
- Sukurti vieną techniškai sudėtingiausių filmo scenų – skrydį virš miesto su namais, kalvomis ir medžiais. Kuriant šią sceną medžiai buvę fone, siekiant kuo geriau atkurti vaizdą (angl. render), buvo išskaidyti net į 300 sluoksnių.
- Inscenizuoti sprogimą vienoje iš kovos scenų prireikė daugiau nei trijų terabaitų kietojo disko talpos.
- „HP Halo“ telekonferencijų sistemos ir „HP Remote Graphics Software“ programinės įrangos dėka dvi kūrėjų komandos galėjo betarpiškai bendrauti ir dirbti kartu nepaisant fakto, jog jas skyrė beveik 500 kilometrų.