„Facebook“ pranešė, jog, atsižvelgdami į vartotojų pasipiktinimą dėl paskutinių dizaino pakeitimų, ateinančiomis savaitėmis tik nežymiai patobulins puslapį. Interneto bendruomenės tinklas nusileido vartotojams ir nusprendė įsiklausyti į milijonus, prašančius mažesnių pokyčių.
„Facebook“ produkto direktorius Chris Cox praėjusią naktį „Facebook“ tinklaraštyje (bloge) paskelbė ilgą paaiškinimą ir nurodė, į ką interneto bendruomenės tinklas atsižvelgs tobulindamas tinklapį po didžiulės neigiamos vartotojų reakcijos. Didžiausi pokyčiai bus matomi vartotojų srautuose, kuriuose galiausiai atsiras atnaujinimai realiu laiku ir draugų sąrašo filtrai.
„Pertvarkymus sunku valdyti iš dalies dėl to, kad pokyčiai visada yra sunkūs, bet mes negalime praleisti patobulinimų, kuriuos vartotojas norėtų matyti“, - savo pranešime rašė Chris Cox. Šią savaitę pokyčiai buvo sunkūs beveik 2 milijonams „Facebook“ vartotojų, kurie prisijungė prie kampanijos prieš tolesnius patobulinimus.
Pagrindinio „Facebook“ puslapio centre esanti skiltis, vadinama „stream“, – tai dalis, kuri sulauks ryškiausių pokyčių. „Facebook“ tvirtina, kad dauguma vartotojų savo neigiamame požiūryje akcentavo būtent tai, todėl jie nusprendė susikoncentruoti į šiuos pokyčius nedelsiant per keletą ateinančių savaičių.
Atnaujinimas realiu laiku „stream“ skiltyje suteiks galimybę įjungti automatinį atnaujinimą, taigi vartotojams nebereikės patiems atnaujinti puslapio. Taip pat, jei vienas iš vartotojo draugų bus pažymėtas nuotraukoje, tai atsiras jo sraute. Anksčiau vartotojai turėdavo nuspausti atnaujinimo mygtuką savo naršyklėje kiekvieną kartą, kai norėjo pamatyti naujus pranešimus „stream“ skiltyje.
Kiti nežymūs patobulinimai apims draugų pasiūlymų perkėlimą į kairiojo stulpelio viršų bei leis sukurti naują draugų sąrašą ir taip filtruoti savo „stream“ skiltį. Programų žymelės ir toliau liks apatinės įrankių juostos kairėje pusėje.
Žinoma, dauguma nelaimingų vartotojų bus pakankamai patenkinti „Facebook“ sprendimais įsiklausyti į jų pasiūlymus, tačiau kritikai mano, kad tai yra blogas sprendimas. Įvertinę skaičius matome, kad tik 1 proc. „Facebook“ vartotojų skundėsi dėl tinklapio vėliausio dizaino. Vis dėlto, 2 milijonai skamba ir yra daug.
Bet kaip kai kas nurodo, „Facebook“ keletą kartų savo vartotojams primetė pertvarkymus ir ignoravo jų skundus. Šį kartą, kaip ir atvejyje su „naudojimo taisyklėmis“, nepasitenkinimą reiškiančių vartotojų skaičius išaugo dešimt kartų (apie 200 000 praėjusiais metais ir truputį mažiau nei 2 milijonai praėjusią savaitę) ir „Facebook“ nusprendė, kad neverta rizikuoti ir prarasti tokį didelį vartotojų skaičių.