2008 metais atliktas tyrimas atskleidė, jog socialinis tinklapis „Facebook‘as“ yra tobula narcizų klestėjimo terpė, rašo psychcentral.com. Čia, žinoma, kalbama ne apie žydinčias pavasario gėles, bet apie asmenybes, kurių savimeilė žymiai stipresnė negu kitų. Jų pagrindinis tikslas — šlovinti save ir būti šlovinamam kitų, o „Facebook“ — šio tikslo įgyvendinimui tobulai tinkanti priemonė.
Visų pirma, „Facebook“ leidžia narcizams pateikti suredaguotą savo asmenybės profilį. Atskleisdami tik teigiamas savo savybes, jie turi galimybę pasirodyti taip, kaip jie atrodo tik sau — tobuli. Kišdami į savo bylą nuotraukas, kuriose jie linksminasi didžiulėje žmonių grupėje, ir reaguodami į visus renginių pakvietimus, jie demonstruoja savo socialinį geidžiamumą.
Antra, jie turi galimybę visur reikšti savo nuomonę ir nuolatos skelbti informaciją apie save. Tiek komentuodami kitų bei savo nuotraukas, tiek kas minutę keisdami savo statuso žinutę, jie malšina poreikį jaustis svarbiam ir džiaugtis savo paties „balsu“.
Svarbiausias „Facebook“ privalumas — galimybė turėti šimtus draugų, į kuriuos nereikia investuoti jokių pastangų. Narcizai mėgsta būti trokštami, tačiau yra per daug save įsimylėję, kad galėtų kitiems įsipareigoti ar atsilyginti daugiau nei lėkšta draugyste. Narcizams draugai yra paprasčiausia puošmena, galinti pagerinti reputaciją, o „Facebook“ suteikia progą turėti jų daug, ir tuo pačiu leidžia visą energiją sukaupti į savęs garbinimą.
Buffardi ir Cambell tyrimas atskleidžia, jog narcisizmą galima lengvai nustatyti vien pažvelgus į žmogaus veiklą „Facebook‘e“. Respondentai, kurie pagal NPI testą (Narcissistic Personality Inventory) buvo kategorizuojami kaip tikri narcizai, tiek bendraudami, tiek atnaujindami savo bylos informaciją, demonstravo didesnį nei įprastą aktyvumą.