Praėjusią savaitę Didžiojoje Britanijoje pasirodė valstybinių institucijų remiama reklama „Change4Life“, kuri siūlo akyliau stebėti savo atžalų gyvenimą. Sveikatos Departamentas ir Vėžio Tyrimo Instituto reklama vaizduoja žaidžiantį vaiką, taip simbolizuojant kompiuterinius žaidimus kaip neigiamą veiksnį.
Atrodo nieko blogo, tačiau žaidimų industrijos gigantai, o ypač „Sony“, ypatingai įsižeidė. Pasirodo, kad vaikas, sėdintis ant sofos ir imituojantis esą žaidžiąs kompiuterinį žaidimą, laiko pultelį, kuris primena naudojamus „PlayStation 2“ ir „PlayStation 3“ žaidimų kompiuteriuose. „Sony“ net mąsto apie galimybę paduoti valstybinę instituciją į teismą, už neva neteisėtą jos produkto naudojimą reklamoje. Tam kompanija sutikimo nedavė.
Tiek Sveikatos Departamentas, tiek ir vyriausybės atstovai nežada atsiprašyti „Sony“. SD atstovas spaudai pareiškė, kad reklamos tikslai yra tokie, kokie yra. Parodyti žmonėms, kad nesveikas gyvenimo būdas yra žalingas jų atžaloms, o esama reklama tai geriausiai atspindi. Vyriausybės atstovas spaudai, beje, su ironija sakė, kad koks skirtumas, ar jie pavaizdavo žaidžiantį vaiką, ar būtų jį parodę kažką kemšantį ir žiūrintį televizorių. Svarbi esama idėja.
Kol kas neaišku, ar „Sony“ imsis kokių nors veiksmų bei kreipsis į teismą. Galimas daiktas, ypač po tokių ganėtinai tiesmukiškų reklamos užsakovų komentarų.