Registruotis akcijai vaikams „Su elektra draugauju, bet neišdykauju“ suskubo daugiau kaip pusšimtis Vakarų Lietuvos mokyklų. Visą balandžio mėnesį akcija vaikams lankys Vakarų Lietuvos mokyklas ir mokys mažuosius saugiai elgtis su elektra.
Vykdydama savo veiklą – tiekdama ir skirstydama elektros energiją - akcinė bendrovė „VST“ didelį dėmesį skiria informavimui apie galimus elektros pavojus. Jau trečius metus iš eilės vykdo akciją vaikams „Su elektra draugauju, bet neišdykauju“, kurios metu organizuoja pamokas pradinukams, moko juos tinkamai elgtis su elektra.
Vasario – kovo mėnesiais vyksta mokyklų registracija. Dalyvauti akcijoje jau užsiregistravo per pusšimtis mokyklų iš įvairių Vakarų Lietuvos kampelių. Registruotis galima apsilankius www.vst.lt/forumas ir atsakius į klausimą, kodėl pamoka – paroda „Su elektra draugauju, bet neišdykauju“ turi aplankyti konkrečią mokyklą.
„Aplankyti visų Vakarų Lietuvos mokyklų negalime, todėl apsispręsti į kurias vykti šias metais mums padės mokytojų iniciatyva – motyvuotas atsakymas, kodėl akcija turėtų atvažiuoti į jų mokyklą. Pedagogus įtraukti į šį procesą nusprendėme ir todėl, kad mokytojai geriausiai žino mažųjų poreikius bei ugdymo ypatumus,“ - sako projekto iniciatorė Rasa Kruopaitė – Lalienė, akcinės bendrovės „VST“ Marketingo ir viešųjų ryšių departamento vadovė.
Šiais metais akcija vyks dviem etapais. Vienas jų bus įgyvendinamas balandžio, kitas – spalio mėnesį. Šiųmetės akcijos metu bus aplankyta apie 60 Vakarų Lietuvos mokyklų: balandžio mėnesį planuojama aplankyti apie 30 mokyklų, spalį – dar 30. Per metus aplankomos 2 kiekvieno rajono mokyklos. Jose bus surengtos pamokos – parodos, kuomet išradingai, suprantamai vaikams bus pasakojama apie elektros keliamą pavojų ir teikiamą naudą. Kad informacija geriau užsifiksuotų ir ilgiau išliktų - elektros pavojai sugretinami su egzotiškų gyvūnų keliama grėsme, kuomet netinkamai su jais elgiamasi. Šia akcija siekiama, kad kuo daugiau vaikų žinotų apie elektros keliamus pavojus, mokėtų jų išvengti patys ir pamokytų draugus.